Charron.line enquête. Graag paar minuten van u tijd!

Mededelingen van de charroncommissie
Plaats reactie
Dries VG

Charron.line enquête. Graag paar minuten van u tijd!

Bericht door Dries VG » Do 02 Okt 2014 15:30

Hier en daar vang ik wel eens suggesties, frustraties, goed ideeën, op over de charron.line competitie. Ik denk echter dat er meer leeft dan wat tot nu toe bij het werkgroepje geraakt. Om een beter beeld te krijgen van de charron.line beleving en om een degelijk fundament te hebben voor het aanpassen van het reglement in de toekomst naar de behoefde van ons alle heb ik een een enquête opgesteld:

https://docs.google.com/forms/d/1kBmKr9 ... M/viewform

Bij deze een zeer warme oproep aan elke vlaamse zweefvliegpiloot om deze in te vullen!! Hou meer respons hoe representatiever het resultaat. Alle antwoorden ontvangen voor 2 November 2014 worden meegenomen in de jaarlijkse charronvergadering van 7 November (zie andere post).

U huidige charron.line voorzitter
Dries VG

ps. Ik hoop, maar beloof niks, een samenvatting van de resultaten te kunnen aanbieden in een van de volgende ligabladen (en of tijdens het symposium).
Niets zo praktische als een goede theorie

Dries VG

Re: Charron.line enquête. Graag paar minuten van u tijd!

Bericht door Dries VG » Wo 08 Okt 2014 23:53

Met op dit moment een respons van 72 ingevulde enquête op enkele dagen tijd kunnen wij als charrongroepje enkel maar gelukkig zijn. Voor mij een teken dat de charron leeft en de betrokkenheid groot is.

De eerste actie na een suggestie van iemand van jullie (enquête is tenslotte anoniem) is ondertussen ook een feit!! De suggestie was:
Dagelijks overzicht van alle Charron.line proeven: APARTE oplijsting van de Belgische en de buitenlandse proeven, die zijn immers meestal niet onderling vergelijkbaar qua weer, bodem, luchtruim, ...
Hierin zagen we wel wat. Met een gerichte actie van Mattijs, zoals we hem kennen, is deze opdeling voor zowel het afgesloten seizoen 2014 als het komende 2015 ondertussen een feit.

Zo zie je dus, we doen iets met de input, al zullen niet alle suggestie mogelijk zijn of even snel geïmplementeerd kunnen worden.

Dries VG

Re: Charron.line enquête. Graag paar minuten van u tijd!

Bericht door Dries VG » Vr 31 Okt 2014 02:04

Nog een actie van Mattijs op een van jullie suggesties geven in de charron enquete.
De mogelijkheid om in het vluchtenoverzicht van een bepaalde piloot de datum aanklikbaar te maken.
Vanaf nu kan je dus eenvoudig doorklikken naar de prestaties van andere piloten op die zelfde dag (momenteel reeds voor 2014, 2015 volgt ongetwijfeld snel)

Plaats reactie