Stemming door de LVZC-leden...

Reglement, vragen en opmerkingen bij de jaarlijkse liga-fotowedstrijd.
Plaats reactie
Webmaster
Site Admin

Stemming door de LVZC-leden...

Bericht door Webmaster » Zo 14 Jan 2007 09:05

Leden die hun stem willen uitbrengen voor de fotowedstrijd kunnen dit als volgt doen:

Mail uw keuze van 3 beste foto's (in volgorde van 1e naar 3e plaats) naar fotowedstrijd@lvzc.be

Slechts 1 stem per lid. Uw stem moet de jury bereiken vóór 30 januari 2007. Eventuele toelichting bij uw stem is altijd welkom, maar niet verplicht...

Dries VG

Bericht door Dries VG » Ma 15 Jan 2007 11:11

Als ik het goed begrijp zijn er twee soorten foto's

-Originele niet bewerkte/getrukeerde ("niet gephotoshopte") foto's
-Wel (digitaal) bewerkte/getrukeerde fotos.

Ik vroeg me af of deze categorieën ook worden gehanteerd bij de beoordeling of is er enkel 1 prijs? Als ik het reglement lees lijkt er mij maar 1 categorie te zijn.
En kan ik ergens op de website zien welke foto's getrukeerd zijn en welke niet?

Ik heb immers een vermoede bij de volgende foto, maar ja je weet maar nooit:

http://www.lvzc.be/gallery2/main.php/v/ ... 1.JPG.html
Niets zo praktische als een goede theorie

number08

Bericht door number08 » Ma 15 Jan 2007 18:16

Dries die foto is niet bewerkt, originele foto van Kris Van Dam met zijn DG200.

Bevestiging zal ook wel door anderen gegeven worden, ik heb heel de serie van deze foto's gezien, indrukwekkend en stof tot nadenken als ryanair ongecontroleerde gebieden begint te gebruiken.

Stijn

KrisVD

mijn foto

Bericht door KrisVD » Do 18 Jan 2007 21:20

Deze foto's zijn inderdaad door mij genomen tijdens een overlandvlucht in juli. Het was in de week en we waren met drie in een bel aan het draaien toen er plots een 'dikke' zwever naar ons toe vloog. De foto is ten zuiden van Eindhoven genomen, het toestel was in long final.
Ik had net een nieuw fototoestel gekocht en had het bij omdat ik die dag samen met een vriend overland was. Ik zag het Ryanair toestel aankomen en heb snel mijn fototoestel gepakt, ik had echter geen tijd om het in te stellen en heb drie maal afgedrukt. Het stond nog wel op groothoek (28mm!!!) dus de Boeing was eigenlijk op ongeveer 150m van mij.
Kris[/u]

Plaats reactie