CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

23-06-2019 -- Bert MATTHYS -- 454,2 punten

Database gegevens:

Datum: 23-06-2019 Type proef: VV
Toestel: Duo Discus/T Immatriculatie: D-KFND
Handicapfactor: 110 Klasse: Motor
Piloot: Bert MATTHYS Club: KAC
Afstand: 124.9 km Score: 454,2 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot: PHILIPE MATTHYS
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

XPDR 7000 waar nodig, voor het overige geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-06-23-NAV-8L1-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 23-06-2019
Weerkaart: Weerkaart van 23-06-2019



IGC File gegevens:

128 GPS datum format niet standaard
300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   23/06/2019
Piloot:         BERT MATTHYS
Zweefvliegtuig: D-KFND
Toestel type:   DUO DISCUS    Klasse: DOUBLESEATER
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 8l1
Logger file:    2019-06-23-NAV-8L1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5123.586'N   457.077'E
    tijd: 11:28:09 UTC
    alti: -1 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5123.779'N   457.935'E =  70 1.1 km van vertrek
    tijd: 11:28:54 UTC
    alti: 500 m
Landingspunt 
    pos.: 5123.920'N   458.513'E =  70 1.8 km van vertrek
    tijd: 14:17:55 UTC
    alti: 2 m
Afstand take-off tot landing: 1.8
Totale vluchtduur: 02:49:46
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
    Start :  5124.579'N   456.823'E  @ 11:32:53 UTC,   781 m
    punt 1:  5109.526'N   521.578'E  @ 12:33:18 UTC,  1013 m
    punt 2:  5058.696'N   527.648'E  @ 13:04:47 UTC,   571 m
    punt 3:  5107.098'N   513.864'E  @ 13:28:07 UTC,   458 m
    punt 4:  5117.299'N   507.811'E  @ 13:55:11 UTC,   996 m
    Finish:  5123.456'N   452.704'E  @ 14:10:16 UTC,  1022 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   40.1 km 134 @  39.8 km/h
    been 2:   21.3 km 161 @  40.6 km/h
    been 3:   22.4 km 314 @  57.6 km/h
    been 4:   20.2 km 340 @  44.7 km/h
    been 5:   20.9 km 303 @  83.3 km/h
Afgelegde afstand:                   124.9 km
Duur:                                02:37:23
Gemiddelde snelheid:                 47.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.1 km
Starthoogte:                         500.0 m
Finishhoogte:                        1022.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -522 m
Totale score afstand:                124.9 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5113.674'N   509.711'E = 141 23.5 km van vertrek
    tijd:    12:15:42 UTC
    alti:    1397 m
Finishpunt
    pos.:    5124.154'N   457.502'E =  25 1.2 km van vertrek
    tijd:    14:15:42 UTC
    alti:    191 m
Grootste afstand in 2 uur: 106.4 km
Beste snelheid in 2 uur:    53.2 km/h
Hoogteverlies:             1206 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:28:54 UTC
    einde: 14:17:55 UTC
    duur:  02:49:01

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     304 m @ 13:30:33 UTC
    hoog punt:    1355 m @ 14:05:33 UTC
    hoogtewinst:  1051 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:11:26  bearing 82.8
    Tweede punt: 14:10:15  bearing 26.6
    Totale hoek: -56.2

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
GPS datum format niet standaard
Rekentijd 1319

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs