CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

21-06-2019 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 3197,5 punten

Database gegevens:

Datum: 21-06-2019 Type proef: OP
Toestel: Ventus 2C/M/T 18m Immatriculatie: D-KTBY
Handicapfactor: 118 Klasse: Motor
Piloot: Bert Sr. SCHMELZER Club: ACK
Afstand: 754.6 km Score: 3197,5 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

XPDR NL, RMZ Niedderrhein, Muenster, Dortmund, KB s avonds gesloten

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-06-21-LXV-6XQ-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 21-06-2019
Weerkaart: Weerkaart van 21-06-2019



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   21/06/2019
Piloot:         BERT SR SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KTBY
Toestel type:   VENTUS2/18M    Klasse: 18-METER
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 6xq
Logger file:    2019-06-21-LXV-6XQ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBKH  Keiheuvel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5110.946'N   513.662'E
    tijd: 08:46:25 UTC
    alti: -22 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5112.440'N   514.843'E =  26 3.1 km van vertrek
    tijd: 08:50:09 UTC
    alti: 509 m
Landingspunt 
    pos.: 5110.772'N   513.082'E = 244 0.7 km van vertrek
    tijd: 18:22:03 UTC
    alti: -33 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 09:35:38
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 8.3 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5120.348'N   535.130'E  @ 09:02:25 UTC,   710 m
    punt 1:  5150.736'N   828.602'E  @ 11:12:28 UTC,  1467 m
    punt 2:  5010.428'N   651.307'E  @ 14:03:40 UTC,  1580 m
    punt 3:  5036.293'N   624.373'E  @ 14:35:25 UTC,  1213 m
    punt 4:  4959.669'N   620.673'E  @ 15:21:11 UTC,  1513 m
    punt 5:  5121.256'N   613.387'E  @ 17:11:07 UTC,  1297 m
    Finish:  5110.075'N   511.812'E  @ 18:19:39 UTC,   220 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:  208.1 km  73 @  96.0 km/h
    been 2:  218.0 km 212 @  76.4 km/h
    been 3:   57.6 km 327 @ 108.9 km/h
    been 4:   68.0 km 184 @  89.2 km/h
    been 5:  151.5 km 357 @  82.7 km/h
    been 6:   74.6 km 254 @  65.3 km/h
Afgelegde afstand:                   777.9 km
Duur:                                09:17:14
Gemiddelde snelheid:                 83.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 30.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Starthoogte:                         710.0 m
Finishhoogte:                        220.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          490 m
Totale score afstand:                777.9 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5019.966'N   711.401'E = 124 167.6 km van vertrek
    tijd:    13:51:13 UTC
    alti:    2169 m
Finishpunt
    pos.:    5026.314'N   628.319'E = 133 120.6 km van vertrek
    tijd:    15:51:13 UTC
    alti:    1368 m
Grootste afstand in 2 uur: 205.6 km
Beste snelheid in 2 uur:   102.8 km/h
Hoogteverlies:             801 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 754.6 km  GELDIG
    vertrek:                    000.000'N   000.000'E
    start:   GHT34             5120.783'N   537.483'E
    punt 1:  PT001             5150.189'N   828.605'E   205.0 km  73
    punt 2:  DAUN SENHELD      5010.550'N   651.467'E   216.9 km 212
    punt 3:  PT003             5036.161'N   624.503'E    57.2 km 326
    punt 4:  UTSCHEID          4959.867'N   620.583'E    67.4 km 184
    punt 5:  PT005             5115.620'N   610.333'E   141.0 km 355
    finish:  BALEN KEIHEUVEL   5110.833'N   513.250'E    67.1 km 263
    landing:                    000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   GHT34             @ 09:03:51 UTC,   663 m
    punt 1:  PT001             @ 11:12:44 UTC,  1419 m :  205.0 km   95.4 km/h
    punt 2:  DAUN SENHELD      @ 14:03:36 UTC,  1586 m :  216.9 km   76.2 km/h
    punt 3:  PT003             @ 14:35:23 UTC,  1217 m :   57.2 km  108.0 km/h
    punt 4:  UTSCHEID          @ 15:21:09 UTC,  1517 m :   67.4 km   88.4 km/h
    punt 5:  PT005             @ 17:06:23 UTC,  1237 m :  141.0 km   80.4 km/h
    finish:  BALEN KEIHEUVEL   @ 18:18:24 UTC,   276 m :   67.1 km   55.9 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand:        754.6 km
Duur van de proef:        09:14:33
Gemiddelde snelheid:      81.6 km/h
Start hoogte:             658 m
Hoogte passeren start:    663 m
Hoogte passeren finish:   276 m
Hoogteverlies over proef: 382 m
Totale score afstand:     754.6 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:02:25 UTC
    einde: 18:22:03 UTC
    duur:  09:19:38

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     482 m @ 09:14:40 UTC
    hoog punt:    2194 m @ 13:50:43 UTC
    hoogtewinst:  1712 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 09:02:25  bearing 57.2
    Tweede punt: 15:21:08  bearing 126.7
    Totale hoek: 69.5

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 23888

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs