CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

17-06-2019 -- Nick FREMAU -- 2357,9 punten

Database gegevens:

Datum: 17-06-2019 Type proef: OP
Toestel: LS 8 Immatriculatie: PH-1080
Handicapfactor: 108 Klasse: Standaard
Piloot: Nick FREMAU Club: BZC
Afstand: 509.3 km Score: 2357,9 pt
Vertrekpunt: EBBT Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

XPDR 7000 heel de vlucht behalve 6101 bij Niederhein. Toestemming van Woensdrecht om te crossen. Toestemming Beek app om te crossen.

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-06-17-NAV-4FW-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 17-06-2019
Weerkaart: Weerkaart van 17-06-2019



IGC File gegevens:

128 GPS datum format niet standaard

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   17/06/2019
Piloot:         FREMAU NICK
Zweefvliegtuig: PH-1080
Toestel type:   LS 8    Klasse: STANDARD
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 4fw
Logger file:    2019-06-17-NAV-4FW-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBBT  Brasschaat        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5120.914'N   430.036'E
    tijd: 08:33:43 UTC
    alti: -35 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5120.322'N   429.359'E = 216 1.3 km van vertrek
    tijd: 08:38:45 UTC
    alti: 649 m
Landingspunt 
    pos.: 5101.892'N   630.360'E = 103 144.1 km van vertrek
    tijd: 15:16:24 UTC
    alti: 82 m
Afstand take-off tot landing: 144.1
Totale vluchtduur: 06:42:41
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5120.322'N   429.359'E  @ 08:38:45 UTC,   649 m
    punt 1:  5150.030'N   436.988'E  @ 09:12:01 UTC,   748 m
    punt 2:  5153.101'N   506.704'E  @ 09:36:25 UTC,   398 m
    punt 3:  5248.192'N   616.039'E  @ 11:00:51 UTC,  1196 m
    punt 4:  5259.508'N   701.934'E  @ 11:42:58 UTC,   729 m
    punt 5:  5103.114'N   603.463'E  @ 14:41:46 UTC,  1203 m
    Finish:  5101.876'N   631.137'E  @ 15:09:58 UTC,   195 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   55.8 km   9 @ 100.6 km/h
    been 2:   34.6 km  80 @  85.1 km/h
    been 3:  129.0 km  37 @  91.7 km/h
    been 4:   55.6 km  67 @  79.2 km/h
    been 5:  226.0 km 198 @  75.8 km/h
    been 6:   32.4 km  94 @  69.0 km/h
Afgelegde afstand:                   533.4 km
Duur:                                06:31:13
Gemiddelde snelheid:                 81.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 145.4 km
Starthoogte:                         649.0 m
Finishhoogte:                        195.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          454 m
Totale score afstand:                533.4 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5124.229'N   427.384'E = 333 6.9 km van vertrek
    tijd:    08:46:51 UTC
    alti:    647 m
Finishpunt
    pos.:    5239.032'N   611.391'E =  38 185.6 km van vertrek
    tijd:    10:46:51 UTC
    alti:    799 m
Grootste afstand in 2 uur: 196.3 km
Beste snelheid in 2 uur:    98.2 km/h
Hoogteverlies:             -152 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 852.1 km  GELDIG
    vertrek:                         000.000'N   000.000'E
    start:   BRASSCHAAT             5120.450'N   430.250'E
    punt 1:  STADSKANAAL            5259.916'N   701.368'E   252.4 km  42
    punt 2:  HEINSBERG              5103.033'N   603.250'E   226.7 km 197
    punt 3:  ATTENDORN-FINNENTROP   5108.766'N   756.214'E   132.3 km  85
    finish:  BRASSCHAAT             5120.450'N   430.250'E   240.7 km 277
    landing:                         000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   BRASSCHAAT             @ 08:39:11 UTC,   609 m
    punt 1:  STADSKANAAL            @ 11:41:39 UTC,   664 m :  251.9 km   82.8 km/h
    punt 2:  HEINSBERG              @ 14:41:46 UTC,  1203 m :  225.7 km   75.2 km/h
    punt 3:  ATTENDORN-FINNENTROP   niet gerond
    afbreekpunt: 5101.906'N   631.140'E  @ 15:10:00 UTC, 193 m : 31.7 km 67.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand:        509.3 km
Duur van de proef:        06:30:49
Gemiddelde snelheid:      78.2 km/h
Start hoogte:             609 m
Hoogte passeren start:    609 m
Hoogte aan break-punt:    193 m
Hoogteverlies over proef: 416 m
Totale score afstand:     509.3 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 08:38:45 UTC
    einde: 15:16:24 UTC
    duur:  06:37:39

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     234 m @ 11:30:51 UTC
    hoog punt:    1769 m @ 13:27:20 UTC
    hoogtewinst:  1535 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 08:43:49  bearing 357.4
    Tweede punt: 14:56:50  bearing 85.1
    Totale hoek: 87.7

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
GPS datum format niet standaard
Rekentijd 9828

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs