CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

22-05-2019 -- Wim AKKERMANS -- 1619,1 punten

Database gegevens:

Datum: 22-05-2019 Type proef: WW
Toestel: Ventus 1 Immatriculatie: PH-1500
Handicapfactor: 110 Klasse: Open/Ren
Piloot: Wim AKKERMANS Club: ACK
Afstand: 356.2 km Score: 1619,1 pt
Vertrekpunt: EBSU Wedstrijd: JA
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
OBGN DAY 2

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Luchtruim OBGN

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-05-22-LXV-6FZ-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 22-05-2019
Weerkaart: Weerkaart van 22-05-2019



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   22/05/2019
Piloot:         WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type:   VENTUS A    Klasse: 15-METER
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 6fz
Logger file:    2019-05-22-LXV-6FZ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBSU  St.Hubert        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5001.980'N   524.495'E
    tijd: 10:50:54 UTC
    alti: 488 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5003.036'N   523.024'E = 318 2.6 km van vertrek
    tijd: 10:54:42 UTC
    alti: 1009 m
Landingspunt 
    pos.: 5002.327'N   524.189'E = 330 0.7 km van vertrek
    tijd: 15:51:57 UTC
    alti: 484 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:01:03
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5003.036'N   523.024'E  @ 10:54:42 UTC,  1009 m
    punt 1:  5005.226'N   608.559'E  @ 11:57:30 UTC,  1545 m
    punt 2:  4933.666'N   659.277'E  @ 12:45:26 UTC,  1381 m
    punt 3:  4922.165'N   645.160'E  @ 13:03:09 UTC,  1354 m
    punt 4:  5002.817'N   654.556'E  @ 13:57:13 UTC,  1522 m
    punt 5:  5022.904'N   620.668'E  @ 14:29:06 UTC,  1607 m
    Finish:  5002.315'N   524.197'E  @ 15:51:55 UTC,   484 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   54.5 km  85 @  52.1 km/h
    been 2:   84.4 km 134 @ 105.6 km/h
    been 3:   27.3 km 219 @  92.5 km/h
    been 4:   76.2 km   8 @  84.6 km/h
    been 5:   54.9 km 313 @ 103.3 km/h
    been 6:   77.3 km 241 @  56.0 km/h
Afgelegde afstand:                   374.5 km
Duur:                                04:57:13
Gemiddelde snelheid:                 75.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte:                         1009.0 m
Finishhoogte:                        484.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          525 m
Totale score afstand:                374.5 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5006.793'N   530.426'E =  38 11.4 km van vertrek
    tijd:    11:34:55 UTC
    alti:    1563 m
Finishpunt
    pos.:    4944.767'N   646.607'E = 107 103.4 km van vertrek
    tijd:    13:34:55 UTC
    alti:    1585 m
Grootste afstand in 2 uur: 199.2 km
Beste snelheid in 2 uur:    99.6 km/h
Hoogteverlies:             -22 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 367.2 km  GELDIG
    vertrek:                  000.000'N   000.000'E
    start:   ST HUBERT MIL   5002.050'N   526.400'E
    punt 1:  EX2             5005.000'N   610.000'E    52.3 km  84
    punt 2:  PRIMSTAL        4932.417'N   659.000'E    84.3 km 136
    punt 3:  DILLINGEN       4923.200'N   644.917'E    24.1 km 225
    punt 4:  HASBORN         5002.717'N   654.883'E    74.2 km   9
    punt 5:  LOSHEIMER       5022.778'N   620.556'E    55.2 km 313
    finish:  ST HUBERT       5002.333'N   524.233'E    77.0 km 241
    landing:                  000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   ST HUBERT MIL   @ 11:04:44 UTC,  1398 m
    punt 1:  EX2             @ 14:15:52 UTC,  1664 m :   52.3 km   16.4 km/h
    punt 2:  PRIMSTAL        niet gerond
    afbreekpunt: 5012.070'N   633.679'E  @ 14:15:52 UTC, 1664 m : 4.8 km 0.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        57.1 km
Duur van de proef:        03:11:08
Gemiddelde snelheid:      17.9 km/h
Start hoogte:             952 m
Hoogte passeren start:    1398 m
Hoogte aan break-punt:    1664 m
Hoogteverlies over proef: -712 m
Totale score afstand:     57.1 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:54:42 UTC
    einde: 15:51:57 UTC
    duur:  04:57:15

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     866 m @ 13:10:13 UTC
    hoog punt:    2012 m @ 14:19:07 UTC
    hoogtewinst:  1146 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 11:00:37  bearing 145.8
    Tweede punt: 14:29:03  bearing 113.0
    Totale hoek: -32.7

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3217

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs