CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

02-06-2019 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1842,9 punten

Database gegevens:

Datum: 02-06-2019 Type proef: VV
Toestel: Duo Discus/T Immatriculatie: D-KFND
Handicapfactor: 110 Klasse: Motor
Piloot: Michiel VAN DEN BORNE Club: KAC
Afstand: 506.8 km Score: 1842,9 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot: BRENT VAN DE BERCKT
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

transponder 7000, Niederrhein XPDR 6101 en uitluisteren 128.500

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-06-02-LXN-HUP-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 02-06-2019
Weerkaart: Weerkaart van 02-06-2019



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   02/06/2019
Piloot:         EDDY.DE CONINCK
Zweefvliegtuig: DKFND
Toestel type:   DUODISCU    Klasse: MOTOR
Logger type:    LX Navigation  s/n: hup
Logger file:    2019-06-02-LXN-HUP-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5123.829'N   458.132'E
    tijd: 09:50:23 UTC
    alti: 28 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5121.820'N   458.908'E = 166 3.8 km van vertrek
    tijd: 09:55:24 UTC
    alti: 634 m
Landingspunt 
    pos.: 5123.937'N   458.570'E =  68 0.5 km van vertrek
    tijd: 16:29:15 UTC
    alti: 55 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 06:38:52
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 0.9 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5124.576'N   448.240'E  @ 10:13:57 UTC,  1014 m
    punt 1:  5113.072'N   543.182'E  @ 11:07:32 UTC,  1229 m
    punt 2:  5149.821'N   701.825'E  @ 12:14:32 UTC,  1804 m
    punt 3:  5102.277'N   526.394'E  @ 14:19:08 UTC,  1889 m
    punt 4:  5129.347'N   443.499'E  @ 15:06:44 UTC,  1731 m
    punt 5:  5103.078'N   521.346'E  @ 15:59:29 UTC,  1303 m
    Finish:  5124.336'N   457.832'E  @ 16:27:43 UTC,   219 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   67.3 km 108 @  75.4 km/h
    been 2:  113.7 km  53 @ 101.8 km/h
    been 3:  141.4 km 232 @  68.1 km/h
    been 4:   70.8 km 316 @  89.2 km/h
    been 5:   65.7 km 138 @  74.7 km/h
    been 6:   48.0 km 325 @ 102.0 km/h
Afgelegde afstand:                   506.8 km
Duur:                                06:13:46
Gemiddelde snelheid:                 81.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte:                         741.0 m
Finishhoogte:                        219.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          522 m
Totale score afstand:                506.8 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5114.437'N   518.332'E = 127 29.2 km van vertrek
    tijd:    10:53:20 UTC
    alti:    1772 m
Finishpunt
    pos.:    5128.333'N   624.880'E =  85 100.9 km van vertrek
    tijd:    12:53:20 UTC
    alti:    1223 m
Grootste afstand in 2 uur: 200.9 km
Beste snelheid in 2 uur:   100.5 km/h
Hoogteverlies:             549 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:11:01 UTC
    einde: 16:29:15 UTC
    duur:  06:18:14

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     741 m @ 10:11:41 UTC
    hoog punt:    2024 m @ 14:15:00 UTC
    hoogtewinst:  1283 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 14:19:00  bearing 76.9
    Tweede punt: 15:03:12  bearing 13.4
    Totale hoek: -63.4

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7364

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs