CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

14-04-2019 -- Peter TOMASSEN -- 418,7 punten

Database gegevens:

Datum: 14-04-2019 Type proef: VV
Toestel: Duo Discus XL/T Immatriculatie: D-KDXL
Handicapfactor: 111 Klasse: Motor
Piloot: Peter TOMASSEN Club: ALB
Afstand: 116.2 km Score: 418,7 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot: DANNY VERHEYEN
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-04-14-LXV-75L-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 14-04-2019
Weerkaart: Weerkaart van 14-04-2019



IGC File gegevens:

133 Declaratie onvolledig (gecheckt)

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   14/04/2019
Piloot:         
Zweefvliegtuig: D-KDXL
Toestel type:   DEFAULT    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 75l
Logger file:    2019-04-14-LXV-75L-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  400

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZH  Hasselt        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5058.236'N   522.211'E
    tijd: 14:39:45 UTC
    alti: -41 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5059.511'N   522.633'E =  12 2.4 km van vertrek
    tijd: 14:45:18 UTC
    alti: 654 m
Landingspunt 
    pos.: 5058.229'N   522.695'E =  91 0.6 km van vertrek
    tijd: 16:47:26 UTC
    alti: -46 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 02:07:41
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
    Start :  5056.032'N   518.228'E  @ 14:57:46 UTC,  1329 m
    punt 1:  5054.060'N   537.810'E  @ 15:29:46 UTC,  1228 m
    punt 2:  5057.974'N   514.228'E  @ 15:49:14 UTC,  1184 m
    punt 3:  5112.919'N   508.029'E  @ 16:15:54 UTC,  1614 m
    Finish:  5058.833'N   528.905'E  @ 16:37:42 UTC,   613 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   23.2 km  99 @  43.6 km/h
    been 2:   28.6 km 285 @  88.0 km/h
    been 3:   28.6 km 345 @  64.4 km/h
    been 4:   35.7 km 137 @  98.3 km/h
Afgelegde afstand:                   116.2 km
Duur:                                01:39:56
Gemiddelde snelheid:                 69.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.9 km
Starthoogte:                         654.0 m
Finishhoogte:                        613.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          41 m
Totale score afstand:                116.2 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5059.535'N   522.566'E =  10 2.4 km van vertrek
    tijd:    14:46:10 UTC
    alti:    728 m
Finishpunt
    pos.:    5058.503'N   521.313'E = 295 1.2 km van vertrek
    tijd:    16:46:10 UTC
    alti:    147 m
Grootste afstand in 2 uur: 133.2 km
Beste snelheid in 2 uur:    66.6 km/h
Hoogteverlies:             581 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 93.3 km  GELDIG
    vertrek:                   000.000'N   000.000'E
    start:   HASSELT KIEWIT   5058.200'N   522.500'E
    punt 1:  KEIHEUVEL        5110.852'N   513.245'E    25.8 km 335
    punt 2:  SINT-TRUIDEN     5047.350'N   511.650'E    43.6 km 182
    finish:  HASSELT KIEWIT   5058.200'N   522.500'E    23.8 km  32
    landing:                   000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   HASSELT KIEWIT   @ 15:31:34 UTC,  1060 m
    punt 1:  KEIHEUVEL        niet gerond
    afbreekpunt: 5109.974'N   510.370'E  @ 16:12:42 UTC, 1627 m : 22.1 km 32.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        22.1 km
Duur van de proef:        00:41:08
Gemiddelde snelheid:      32.2 km/h
Start hoogte:             654 m
Hoogte passeren start:    1060 m
Hoogte aan break-punt:    1627 m
Hoogteverlies over proef: -973 m
Totale score afstand:     22.1 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 14:45:18 UTC
    einde: 16:47:26 UTC
    duur:  02:02:08

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     654 m @ 14:45:18 UTC
    hoog punt:    1774 m @ 16:10:46 UTC
    hoogtewinst:  1120 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 15:28:18  bearing 91.3
    Tweede punt: 16:15:54  bearing 52.2
    Totale hoek: -39.1

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Declaratie onvolledig (gecheckt)
Rekentijd 1139

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs