CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

20-04-2019 -- Ruben MICHAUX -- 454,0 punten

Database gegevens:

Datum: 20-04-2019 Type proef: VV
Toestel: ASW 19 Immatriculatie: D-6925
Handicapfactor: 100 Klasse: Standaard
Piloot: Ruben MICHAUX Club: KVDW
Afstand: 113.5 km Score: 454,0 pt
Vertrekpunt: EBTN Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

LFA G4 Actief

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-04-20-LXN-G97-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 20-04-2019
Weerkaart: Weerkaart van 20-04-2019



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   20/04/2019
Piloot:         RUBEN.MICHAUX
Zweefvliegtuig: D-6925
Toestel type:   ASW 19    Klasse: CLUB
Logger type:    LX Navigation  s/n: g97
Logger file:    2019-04-20-LXN-G97-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  400

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBTN  Goetsenhoven        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5046.770'N   457.118'E
    tijd: 12:03:48 UTC
    alti: -35 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5046.629'N   459.447'E =  95 2.7 km van vertrek
    tijd: 12:06:28 UTC
    alti: 464 m
Landingspunt 
    pos.: 5046.864'N   457.392'E =  62 0.4 km van vertrek
    tijd: 15:15:43 UTC
    alti: -27 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 03:11:55
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
    Start :  5047.057'N   457.314'E  @ 12:16:43 UTC,   976 m
    punt 1:  5031.564'N   457.940'E  @ 12:47:03 UTC,   926 m
    punt 2:  5017.327'N   506.107'E  @ 13:37:43 UTC,   836 m
    punt 3:  5036.356'N   458.347'E  @ 14:52:31 UTC,   852 m
    Finish:  5047.218'N   458.978'E  @ 15:12:19 UTC,   234 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   28.7 km 179 @  56.8 km/h
    been 2:   28.1 km 160 @  33.3 km/h
    been 3:   36.5 km 345 @  29.2 km/h
    been 4:   20.2 km   2 @  61.1 km/h
Afgelegde afstand:                   113.5 km
Duur:                                02:55:36
Gemiddelde snelheid:                 38.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.3 km
Starthoogte:                         464.0 m
Finishhoogte:                        234.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          230 m
Totale score afstand:                113.5 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5030.909'N   459.679'E = 174 29.6 km van vertrek
    tijd:    13:14:39 UTC
    alti:    1120 m
Finishpunt
    pos.:    5046.454'N   456.601'E = 226 0.8 km van vertrek
    tijd:    15:14:39 UTC
    alti:    77 m
Grootste afstand in 2 uur: 86.2 km
Beste snelheid in 2 uur:    43.1 km/h
Hoogteverlies:             1043 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 177.0 km  GELDIG
    vertrek: GOET       5046.900'N   457.470'E
    start:   GOET       5046.900'N   457.470'E
    punt 1:  STHUBERT   5002.333'N   524.233'E    88.5 km 159
    finish:  GOET       5046.900'N   457.470'E    88.5 km 339
    landing: GOET       5046.900'N   457.470'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   GOET       @ 12:16:51 UTC,   972 m
    punt 1:  STHUBERT   niet gerond
    afbreekpunt: 5017.340'N   506.158'E  @ 13:37:47 UTC, 834 m : 53.3 km 39.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        53.3 km
Duur van de proef:        01:20:56
Gemiddelde snelheid:      39.5 km/h
Start hoogte:             464 m
Hoogte passeren start:    972 m
Hoogte aan break-punt:    834 m
Hoogteverlies over proef: -370 m
Totale score afstand:     53.3 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 12:06:28 UTC
    einde: 15:15:43 UTC
    duur:  03:09:15

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     333 m @ 12:58:31 UTC
    hoog punt:    1369 m @ 13:17:11 UTC
    hoogtewinst:  1036 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:50:59  bearing 147.5
    Tweede punt: 15:12:15  bearing 109.7
    Totale hoek: -37.7

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1112

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs