CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

01-09-2019 -- Werner VAN DEN BROECK -- 971,4 punten

Database gegevens:

Datum: 01-09-2019 Type proef: VV
Toestel: DG 600/M 18m Immatriculatie: D-KBDB
Handicapfactor: 116 Klasse: Motor
Piloot: Werner VAN DEN BROECK Club: KAZM
Afstand: 281.7 km Score: 971,4 pt
Vertrekpunt: EBZR Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

ZOERSEL AREA 4500 / XPDR 7000 / DM 132.350

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-09-01-NAV-4UJ-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 01-09-2019
Weerkaart: Weerkaart van 01-09-2019



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   01/09/2019
Piloot:         WERNER VAN DEN BROECK
Zweefvliegtuig: D-KBDB
Toestel type:   DG600/17M    Klasse: 18-METER
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 4uj
Logger file:    2019-09-01-NAV-4UJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZR  Zoersel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5115.900'N   445.286'E
    tijd: 10:44:28 UTC
    alti: 0 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5115.160'N   444.866'E = 200 1.5 km van vertrek
    tijd: 10:48:09 UTC
    alti: 513 m
Landingspunt 
    pos.: 5115.938'N   445.272'E = 347 0.1 km van vertrek
    tijd: 15:25:16 UTC
    alti: -9 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 04:40:48
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 4.9 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5115.540'N   445.910'E  @ 11:09:56 UTC,   925 m
    punt 1:  5136.805'N   436.620'E  @ 12:00:29 UTC,  1216 m
    punt 2:  5116.597'N   446.060'E  @ 12:23:29 UTC,   744 m
    punt 3:  5111.196'N   516.369'E  @ 12:51:48 UTC,  1154 m
    punt 4:  5129.908'N   434.912'E  @ 13:47:58 UTC,  1323 m
    punt 5:  5110.130'N   517.941'E  @ 14:35:03 UTC,  1437 m
    Finish:  5115.307'N   441.288'E  @ 15:20:34 UTC,   540 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   40.9 km 345 @  48.5 km/h
    been 2:   39.0 km 164 @ 101.8 km/h
    been 3:   36.7 km 106 @  77.7 km/h
    been 4:   59.3 km 306 @  63.4 km/h
    been 5:   62.0 km 126 @  79.0 km/h
    been 6:   43.8 km 283 @  57.7 km/h
Afgelegde afstand:                   281.7 km
Duur:                                04:10:38
Gemiddelde snelheid:                 67.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.8 km
Starthoogte:                         908.0 m
Finishhoogte:                        540.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          368 m
Totale score afstand:                281.7 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5136.845'N   437.462'E = 347 39.9 km van vertrek
    tijd:    12:02:00 UTC
    alti:    1293 m
Finishpunt
    pos.:    5122.107'N   451.889'E =  34 13.8 km van vertrek
    tijd:    14:02:00 UTC
    alti:    868 m
Grootste afstand in 2 uur: 159.3 km
Beste snelheid in 2 uur:    79.6 km/h
Hoogteverlies:             425 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 343.7 km  GELDIG
    vertrek:                     000.000'N   000.000'E
    start:   ZOERSEL OOSTMALL   5115.883'N   445.200'E
    punt 1:  RUCPHEN VIADUCT    5133.083'N   432.683'E    35.0 km 336
    punt 2:  LUM10              5159.950'N   513.433'E    68.4 km  43
    punt 3:  RUCPHEN VIADUCT    5133.083'N   432.683'E    68.4 km 223
    punt 4:  LUM10              5159.950'N   513.433'E    68.4 km  43
    punt 5:  RUCPHEN VIADUCT    5133.083'N   432.683'E    68.4 km 223
    finish:  ZOERSEL OOSTMALL   5115.883'N   445.200'E    35.0 km 156
    landing:                     000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   ZOERSEL OOSTMALL   @ 11:13:33 UTC,   913 m
    punt 1:  RUCPHEN VIADUCT    niet gerond
    afbreekpunt: 5130.725'N   434.621'E  @ 11:46:58 UTC, 947 m : 30.1 km 54.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        30.1 km
Duur van de proef:        00:33:25
Gemiddelde snelheid:      54.1 km/h
Start hoogte:             873 m
Hoogte passeren start:    913 m
Hoogte aan break-punt:    947 m
Hoogteverlies over proef: -74 m
Totale score afstand:     30.1 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:07:39 UTC
    einde: 15:25:16 UTC
    duur:  04:17:37

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     636 m @ 11:17:31 UTC
    hoog punt:    1477 m @ 12:34:09 UTC
    hoogtewinst:   841 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 11:39:50  bearing 1.8
    Tweede punt: 14:34:57  bearing 62.2
    Totale hoek: 60.3

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1574

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs