CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

13-04-2019 -- Ivo DE SCHEPPER -- 713,3 punten

Database gegevens:

Datum: 13-04-2019 Type proef: VV
Toestel: Discus 2/a/T Immatriculatie: D-KJNU
Handicapfactor: 108 Klasse: Motor
Piloot: Ivo DE SCHEPPER Club: KAC
Afstand: 192.6 km Score: 713,3 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Transponder aan 7000

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-04-13-LXV-ESN-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 13-04-2019
Weerkaart: Weerkaart van 13-04-2019



IGC File gegevens:

305 Onderlinge afstand tussen keerpunten kleiner dan minimum

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   13/04/2019
Piloot:         JUERGEN KRAJA
Zweefvliegtuig: D-KJNU
Toestel type:   DISCUS 2    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: esn
Logger file:    2019-04-13-LXV-ESN-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5123.584'N   457.081'E
    tijd: 09:40:27 UTC
    alti: -82 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5123.762'N   457.894'E =  71 1.0 km van vertrek
    tijd: 09:41:12 UTC
    alti: 433 m
Landingspunt 
    pos.: 5123.537'N   456.949'E = 240 0.2 km van vertrek
    tijd: 13:14:24 UTC
    alti: -70 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 03:33:57
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 2.4 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
    Start :  5123.463'N   453.450'E  @ 09:51:56 UTC,   942 m
    punt 1:  5059.930'N   522.373'E  @ 10:43:49 UTC,  1258 m
    punt 2:  5127.848'N   442.508'E  @ 11:52:01 UTC,  1154 m
    punt 3:  5122.454'N   459.303'E  @ 12:11:09 UTC,   779 m
    punt 4:  5113.868'N   509.816'E  @ 12:35:59 UTC,   846 m
    Finish:  5125.167'N   456.571'E  @ 12:58:08 UTC,   474 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   55.1 km 142 @  63.8 km/h
    been 2:   69.5 km 318 @  61.2 km/h
    been 3:   21.9 km 117 @  68.6 km/h
    been 4:   20.1 km 142 @  48.5 km/h
    been 5:   26.0 km 324 @  70.4 km/h
Afgelegde afstand:                   192.6 km
Duur:                                03:06:12
Gemiddelde snelheid:                 62.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.0 km
Starthoogte:                         970.0 m
Finishhoogte:                        474.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          496 m
Totale score afstand:                192.6 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5119.095'N   504.383'E = 135 11.9 km van vertrek
    tijd:    10:11:12 UTC
    alti:    1085 m
Finishpunt
    pos.:    5122.422'N   459.413'E = 129 3.5 km van vertrek
    tijd:    12:11:13 UTC
    alti:    776 m
Grootste afstand in 2 uur: 133.0 km
Beste snelheid in 2 uur:    66.5 km/h
Hoogteverlies:             309 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 184.1 km  NIET GELDIG
Onderlinge afstand tussen keerpunten kleiner dan minimum
    vertrek:                000.000'N   000.000'E
    start:   WEELDE 25     5124.860'N   502.230'E
    punt 1:  ZONHOVEN      5100.728'N   522.287'E    50.5 km 152
    punt 2:  MEER AFRIT    5127.200'N   443.330'E    66.8 km 318
    punt 3:  POSTEL        5117.370'N   511.370'E    37.3 km 119
    punt 4:  DESSEL KNL    5114.030'N   509.950'E     6.4 km 195
    finish:  WEELDE AERO   5124.050'N   458.130'E    23.1 km 324
    landing:                000.000'N   000.000'E

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:50:16 UTC
    einde: 13:14:24 UTC
    duur:  03:24:08

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     648 m @ 11:08:45 UTC
    hoog punt:    1450 m @ 12:20:53 UTC
    hoogtewinst:   802 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 10:43:49  bearing 79.8
    Tweede punt: 11:52:01  bearing 13.9
    Totale hoek: -65.9

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 993

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs