CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

28-06-2018 -- Wim AKKERMANS -- 4246,2 punten

Database gegevens:

Datum: 28-06-2018 Type proef: OP
Toestel: ASG 29/18m Immatriculatie: PH-1405
Handicapfactor: 119 Klasse: Motor
Piloot: Wim AKKERMANS Club: ACK
Afstand: 1010.6 km Score: 4246,2 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Schatje bedankt om te regelen dat ik kon gaan vliegen. Tijl bedankt dat ik mee gebruik heb kunnen maken van je ongekende expertise!!!

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Vertrokken in contact met KB. SQ7000. Duitsland uitluisteren paradrop. In de buurt van EDLP SQ 6102 en Lange. Belgie LASTIG. Eerste Brussels Info,max fl55, later via Florenne, Belga Radar, FL60 even FL70. Ruim om Spa ivm paradrop, en terug naar Brussels info stuk moeten zakken naar 4500ft. Terug via Beek. Toestemming om in hun TMA/CTR de motor te starten. Belgie Brussels info confirmatie KB closed.

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-06-28-LXV-6R0-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 28-06-2018
Weerkaart: Weerkaart van 28-06-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   28/06/2018
Piloot:         WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: PH-1405
Toestel type:   ASG 29E 18M    Klasse: 18-METER
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 6r0
Logger file:    2018-06-28-LXV-6R0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  337

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBKH  Keiheuvel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5110.707'N   512.866'E
    tijd: 06:54:03 UTC
    alti: -57 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5113.765'N   521.432'E =  60 11.4 km van vertrek
    tijd: 06:59:58 UTC
    alti: 635 m
Landingspunt 
    pos.: 5110.793'N   512.999'E =  44 0.2 km van vertrek
    tijd: 19:16:13 UTC
    alti: -23 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 12:22:10
Motorgebruik
    aantal keren: 3
    totale motortijd: 46.1 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5111.757'N   610.671'E  @ 07:44:40 UTC,  1493 m
    punt 1:  5129.579'N   912.035'E  @ 10:46:09 UTC,  1382 m
    punt 2:  4948.126'N   452.103'E  @ 13:49:23 UTC,  1788 m
    punt 3:  5108.519'N   659.137'E  @ 16:04:22 UTC,  1243 m
    punt 4:  5045.869'N   610.288'E  @ 16:35:25 UTC,  1134 m
    punt 5:  5108.512'N   659.162'E  @ 17:45:55 UTC,  1075 m
    Finish:  5051.341'N   547.424'E  @ 18:41:25 UTC,   350 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:  213.2 km  80 @  70.5 km/h
    been 2:  359.4 km 240 @ 117.7 km/h
    been 3:  211.7 km  44 @  94.1 km/h
    been 4:   71.0 km 234 @ 137.1 km/h
    been 5:   71.0 km  53 @  60.4 km/h
    been 6:   89.8 km 250 @  97.0 km/h
Afgelegde afstand:                   1016.0 km
Duur:                                10:56:45
Gemiddelde snelheid:                 92.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 67.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 54.1 km
Starthoogte:                         1516.0 m
Finishhoogte:                        350.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          1166 m
Totale score afstand:                1007.1 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5122.563'N   840.684'E =  83 242.7 km van vertrek
    tijd:    11:09:01 UTC
    alti:    1799 m
Finishpunt
    pos.:    5018.216'N   536.601'E = 164 101.2 km van vertrek
    tijd:    13:09:02 UTC
    alti:    1259 m
Grootste afstand in 2 uur: 246.8 km
Beste snelheid in 2 uur:   123.4 km/h
Hoogteverlies:             540 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 1025.7 km  GELDIG
    vertrek:                     000.000'N   000.000'E
    start:   DFW94              5111.117'N   611.417'E
    punt 1:  CDH34              5129.617'N   911.900'E   212.4 km  80
    punt 2:  UYT66              4948.217'N   452.500'E   358.9 km 240
    punt 3:  LANGENFELD WIESC   5108.450'N   659.117'E   211.1 km  44
    punt 4:  TT112              5045.900'N   610.433'E    70.7 km 234
    punt 5:  LANGENFELD WIESC   5108.450'N   659.117'E    70.7 km  53
    finish:  GGD87              5044.283'N   540.900'E   102.0 km 244
    landing:                     000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   DFW94              @ 07:45:18 UTC,  1338 m
    punt 1:  CDH34              @ 10:46:14 UTC,  1367 m :  212.4 km   70.4 km/h
    punt 2:  UYT66              @ 13:49:32 UTC,  1755 m :  358.9 km  117.5 km/h
    punt 3:  LANGENFELD WIESC   @ 16:04:25 UTC,  1235 m :  211.1 km   93.9 km/h
    punt 4:  TT112              @ 16:35:32 UTC,  1110 m :   70.7 km  136.3 km/h
    punt 5:  LANGENFELD WIESC   @ 17:46:00 UTC,  1064 m :   70.7 km   60.2 km/h
    finish:   GGD87              niet gerond
    afbreekpunt: 5051.314'N   547.483'E  @ 18:41:23 UTC, 384 m : 86.8 km 94.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        1010.6 km
Duur van de proef:        10:56:05
Gemiddelde snelheid:      92.4 km/h
Start hoogte:             1338 m
Hoogte passeren start:    1338 m
Hoogte aan break-punt:    384 m
Hoogteverlies over proef: 954 m
Totale score afstand:     1010.6 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 07:44:22 UTC
    einde: 18:41:25 UTC
    duur:  10:57:03

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     604 m @ 08:06:29 UTC
    hoog punt:    2125 m @ 14:41:32 UTC
    hoogtewinst:  1521 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 07:44:22  bearing 73.7
    Tweede punt: 13:49:21  bearing 167.3
    Totale hoek: 93.6

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 31493

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs