CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

19-05-2018 -- Bernard BOTMAN -- 774,0 punten

Database gegevens:

Datum: 19-05-2018 Type proef: WW
Toestel: LS 4 Immatriculatie: D-1449
Handicapfactor: 104 Klasse: Standaard
Piloot: Bernard BOTMAN Club: VZP
Afstand: 161 km Score: 774,0 pt
Vertrekpunt: EBSH Wedstrijd: JA
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt / OBGN 2018

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-05-19-FIL-8KM-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 19-05-2018
Weerkaart: Weerkaart van 19-05-2018



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   19/05/2018
Piloot:         BERNARD.BOTMAN
Zweefvliegtuig: D 1449
Toestel type:   LS 4    Klasse: CLUB
Logger type:    Filser  s/n: 8km
Logger file:    2018-05-19-FIL-8KM-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBSH  St.Hubert        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5002.028'N   524.457'E
    tijd: 10:53:50 UTC
    alti: 513 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5002.714'N   522.989'E = 306 2.2 km van vertrek
    tijd: 10:56:33 UTC
    alti: 1080 m
Landingspunt 
    pos.: 5012.720'N   542.757'E =  48 29.4 km van vertrek
    tijd: 13:57:11 UTC
    alti: 520 m
Afstand take-off tot landing: 29.4
Totale vluchtduur: 03:03:21
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
    Start :  5005.927'N   529.193'E  @ 11:15:11 UTC,  1213 m
    punt 1:  4939.932'N   522.330'E  @ 12:06:45 UTC,  1348 m
    punt 2:  4929.059'N   510.234'E  @ 12:23:05 UTC,  1116 m
    punt 3:  4931.384'N   527.934'E  @ 12:42:19 UTC,  1422 m
    punt 4:  4942.025'N   535.508'E  @ 12:55:57 UTC,   959 m
    Finish:  5013.150'N   541.458'E  @ 13:54:39 UTC,   715 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   48.9 km 190 @  56.9 km/h
    been 2:   24.9 km 216 @  91.4 km/h
    been 3:   21.8 km  78 @  68.0 km/h
    been 4:   21.7 km  25 @  95.6 km/h
    been 5:   58.1 km   7 @  59.4 km/h
Afgelegde afstand:                   175.4 km
Duur:                                02:39:28
Gemiddelde snelheid:                 66.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 28.9 km
Starthoogte:                         1045.0 m
Finishhoogte:                        715.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          330 m
Totale score afstand:                175.4 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5004.269'N   523.980'E = 352 4.2 km van vertrek
    tijd:    11:30:47 UTC
    alti:    1151 m
Finishpunt
    pos.:    5003.894'N   543.289'E =  81 22.7 km van vertrek
    tijd:    13:30:47 UTC
    alti:    841 m
Grootste afstand in 2 uur: 155.2 km
Beste snelheid in 2 uur:    77.6 km/h
Hoogteverlies:             310 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:56:33 UTC
    einde: 13:57:11 UTC
    duur:  03:00:38

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     806 m @ 12:16:13 UTC
    hoog punt:    1625 m @ 13:18:43 UTC
    hoogtewinst:   819 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 12:23:03  bearing 162.5
    Tweede punt: 13:57:11  bearing 131.0
    Totale hoek: -31.5

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1093

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs