CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

25-05-2018 -- Jozef KELL -- 2011,8 punten

Database gegevens:

Datum: 25-05-2018 Type proef: WW
Toestel: Discus 2/a/T Immatriculatie: D-KHYU
Handicapfactor: 108 Klasse: Motor
Piloot: Jozef KELL Club: ACK
Afstand: 434.54 km Score: 2011,8 pt
Vertrekpunt: EBSH Wedstrijd: JA
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Neeeeeeeeen

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-05-25-LXV-7N4-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 25-05-2018
Weerkaart: Weerkaart van 25-05-2018



IGC File gegevens:

304 Nul of te veel keerpunten volgens regels

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   25/05/2018
Piloot:         JEF KELL
Zweefvliegtuig: D-KHYU
Toestel type:   DISCUS 2    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 7n4
Logger file:    2018-05-25-LXV-7N4-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBSH  St.Hubert        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5002.366'N   524.123'E
    tijd: 09:25:44 UTC
    alti: 491 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5000.578'N   526.928'E = 135 4.7 km van vertrek
    tijd: 09:28:31 UTC
    alti: 1034 m
Landingspunt 
    pos.: 5002.248'N   524.285'E = 139 0.3 km van vertrek
    tijd: 16:32:25 UTC
    alti: 502 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 07:06:41
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 1.3 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  4959.614'N   526.364'E  @ 10:30:22 UTC,  1547 m
    punt 1:  5011.773'N   556.828'E  @ 11:32:44 UTC,  1326 m
    punt 2:  4928.457'N   440.311'E  @ 12:52:09 UTC,  1045 m
    punt 3:  4906.543'N   514.710'E  @ 13:48:38 UTC,  1026 m
    punt 4:  4952.848'N   444.613'E  @ 15:06:30 UTC,  1402 m
    punt 5:  4933.348'N   533.421'E  @ 15:53:28 UTC,  1183 m
    Finish:  5002.954'N   523.950'E  @ 16:31:34 UTC,   595 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   42.8 km  58 @  41.1 km/h
    been 2:  121.9 km 229 @  92.1 km/h
    been 3:   58.2 km 134 @  61.8 km/h
    been 4:   93.2 km 337 @  71.8 km/h
    been 5:   68.9 km 121 @  88.0 km/h
    been 6:   56.0 km 348 @  88.3 km/h
Afgelegde afstand:                   441.0 km
Duur:                                06:01:12
Gemiddelde snelheid:                 73.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Starthoogte:                         970.0 m
Finishhoogte:                        595.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          375 m
Totale score afstand:                441.0 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5001.127'N   525.840'E = 138 3.1 km van vertrek
    tijd:    11:08:06 UTC
    alti:    1657 m
Finishpunt
    pos.:    4917.419'N   449.801'E = 207 93.0 km van vertrek
    tijd:    13:08:06 UTC
    alti:    812 m
Grootste afstand in 2 uur: 187.3 km
Beste snelheid in 2 uur:    93.6 km/h
Hoogteverlies:             845 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 459.5 km  NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
    vertrek:                     000.000'N   000.000'E
    start:   ST HUBERT MIL      5002.050'N   526.400'E
    punt 1:  GOUVY              5011.472'N   557.056'E    40.5 km  64
    punt 2:  VONCQ              4928.533'N   440.000'E   121.9 km 230
    punt 3:  BLERCOURT          4906.533'N   514.917'E    58.8 km 134
    punt 4:  ST MENEHOULD GAR   4905.367'N   454.200'E    25.3 km 265
    punt 5:  MONTHERME          4952.867'N   444.383'E    88.8 km 352
    punt 6:  ST MARD            4933.167'N   533.133'E    69.0 km 122
    finish:  ST HUBERT          5002.333'N   524.233'E    55.1 km 349
    landing:                     000.000'N   000.000'E

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:30:25 UTC
    einde: 16:32:25 UTC
    duur:  07:02:00

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     725 m @ 13:27:23 UTC
    hoog punt:    1750 m @ 15:25:06 UTC
    hoogtewinst:  1025 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 11:32:48  bearing 126.6
    Tweede punt: 12:52:10  bearing 175.1
    Totale hoek: 48.5

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2252

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs