CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

19-05-2018 -- Stefan BOVIN -- 1069,5 punten

Database gegevens:

Datum: 19-05-2018 Type proef: WW
Toestel: ASW 28/E 18m Immatriculatie: G-GLID
Handicapfactor: 114 Klasse: Motor
Piloot: Stefan BOVIN Club: LUAC
Afstand: 243.85 km Score: 1069,5 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: JA
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

XPR7000/6101 + uitluisteren

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-05-19-LXV-JIW-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 19-05-2018
Weerkaart: Weerkaart van 19-05-2018



IGC File gegevens:

307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   19/05/2018
Piloot:         STEFAN BOVIN
Zweefvliegtuig: G-GLID
Toestel type:   ASW 28 18-E    Klasse: 18-METER
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: jiw
Logger file:    2018-05-19-LXV-JIW-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZH  Hasselt        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5058.246'N   522.219'E
    tijd: 12:05:58 UTC
    alti: -36 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5059.071'N   524.837'E =  63 3.4 km van vertrek
    tijd: 12:08:52 UTC
    alti: 577 m
Landingspunt 
    pos.: 5058.253'N   522.709'E =  89 0.6 km van vertrek
    tijd: 16:04:46 UTC
    alti: -25 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:58:48
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 0.7 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5058.536'N   521.286'E  @ 12:20:32 UTC,   995 m
    punt 1:  5052.859'N   536.620'E  @ 13:10:41 UTC,  1090 m
    punt 2:  5114.752'N   543.771'E  @ 13:48:46 UTC,   939 m
    punt 3:  5132.478'N   635.180'E  @ 14:48:21 UTC,   863 m
    punt 4:  5121.241'N   613.721'E  @ 15:12:34 UTC,   980 m
    punt 5:  5117.187'N   546.124'E  @ 15:32:20 UTC,   923 m
    Finish:  5058.130'N   516.552'E  @ 16:01:06 UTC,   438 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   20.8 km 120 @  24.9 km/h
    been 2:   41.4 km  12 @  65.3 km/h
    been 3:   68.1 km  61 @  68.6 km/h
    been 4:   32.4 km 230 @  80.4 km/h
    been 5:   32.9 km 257 @ 100.0 km/h
    been 6:   49.4 km 224 @ 103.0 km/h
Afgelegde afstand:                   245.1 km
Duur:                                03:40:34
Gemiddelde snelheid:                 66.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.6 km
Starthoogte:                         995.0 m
Finishhoogte:                        438.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          557 m
Totale score afstand:                245.1 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5120.194'N   552.610'E =  41 54.0 km van vertrek
    tijd:    14:03:16 UTC
    alti:    782 m
Finishpunt
    pos.:    5058.254'N   522.716'E =  89 0.6 km van vertrek
    tijd:    16:03:16 UTC
    alti:    28 m
Grootste afstand in 2 uur: 176.3 km
Beste snelheid in 2 uur:    88.2 km/h
Hoogteverlies:             754 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 237.1 km  GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
    vertrek:                     000.000'N   000.000'E
    start:   WINTERSLAG         5059.200'N   528.700'E
    punt 1:  GELLIK BRUG        5052.700'N   536.560'E    15.2 km 143
    punt 2:  MEIJEL             5120.650'N   553.180'E    55.3 km  20
    punt 3:  RHEINSBERG         5132.520'N   635.450'E    53.7 km  65
    punt 4:  NEDERWEERT         5116.580'N   545.790'E    64.7 km 243
    finish:  STOKROOIE KANAAL   5058.180'N   516.700'E    48.1 km 225
    landing: HASSELT KIEWIT     5058.200'N   522.500'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   WINTERSLAG         @ 12:49:57 UTC,  1014 m
    punt 1:  GELLIK BRUG        @ 13:10:39 UTC,  1092 m :   14.7 km   42.5 km/h
    punt 2:  MEIJEL             @ 14:03:43 UTC,   698 m :   54.3 km   61.4 km/h
    punt 3:  RHEINSBERG         @ 14:48:21 UTC,   863 m :   52.7 km   70.8 km/h
    punt 4:  NEDERWEERT         @ 15:35:03 UTC,  1103 m :   63.7 km   81.9 km/h
    finish:  STOKROOIE KANAAL   @ 16:00:59 UTC,   490 m :   47.6 km  110.2 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand:        233.1 km
Duur van de proef:        03:11:02
Gemiddelde snelheid:      73.2 km/h
Start hoogte:             772 m
Hoogte passeren start:    1014 m
Hoogte passeren finish:   490 m
Hoogteverlies over proef: 282 m
Totale score afstand:     233.1 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 12:20:32 UTC
    einde: 16:04:46 UTC
    duur:  03:44:14

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     555 m @ 14:55:24 UTC
    hoog punt:    1224 m @ 15:17:30 UTC
    hoogtewinst:   669 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:10:40  bearing 91.2
    Tweede punt: 14:29:58  bearing 62.5
    Totale hoek: -28.7

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1084

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs