CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

25-05-2018 -- Wim AKKERMANS -- 2038,9 punten

Database gegevens:

Datum: 25-05-2018 Type proef: WW
Toestel: ASG 29/18m Immatriculatie: PH-1405
Handicapfactor: 119 Klasse: Motor
Piloot: Wim AKKERMANS Club: ACK
Afstand: 485.26 km Score: 2038,9 pt
Vertrekpunt: EBSH Wedstrijd: JA
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
OBGC2018 day4

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

According briefing OBGC 2018

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-05-25-LXV-6R0-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 25-05-2018
Weerkaart: Weerkaart van 25-05-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   25/05/2018
Piloot:         WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: PH-1405
Toestel type:   ASG 29E 18M    Klasse: 18-METER
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 6r0
Logger file:    2018-05-25-LXV-6R0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBSH  St.Hubert        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5002.375'N   524.073'E
    tijd: 09:58:35 UTC
    alti: 490 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5000.940'N   526.090'E = 138 3.6 km van vertrek
    tijd: 10:01:32 UTC
    alti: 1010 m
Landingspunt 
    pos.: 5002.309'N   524.212'E = 126 0.2 km van vertrek
    tijd: 17:41:26 UTC
    alti: 500 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 07:42:51
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 13.9 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5000.106'N   524.745'E  @ 10:23:50 UTC,  1644 m
    punt 1:  5014.170'N   609.776'E  @ 11:06:10 UTC,  1221 m
    punt 2:  5002.164'N   528.055'E  @ 11:58:28 UTC,  1842 m
    punt 3:  5014.111'N   609.624'E  @ 12:26:37 UTC,  1597 m
    punt 4:  4852.221'N   510.882'E  @ 14:32:16 UTC,  1109 m
    punt 5:  4955.641'N   424.545'E  @ 15:58:37 UTC,   929 m
    Finish:  4933.451'N   533.152'E  @ 17:10:15 UTC,   800 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   59.7 km  64 @  84.6 km/h
    been 2:   54.5 km 246 @  62.5 km/h
    been 3:   54.3 km  66 @ 115.6 km/h
    been 4:  167.5 km 205 @  80.0 km/h
    been 5:  130.2 km 335 @  90.5 km/h
    been 6:   92.1 km 116 @  77.2 km/h
Afgelegde afstand:                   558.3 km
Duur:                                06:46:25
Gemiddelde snelheid:                 82.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 54.7 km
Starthoogte:                         935.0 m
Finishhoogte:                        800.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          135 m
Totale score afstand:                558.3 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5008.387'N   556.586'E =  74 40.3 km van vertrek
    tijd:    11:19:50 UTC
    alti:    1104 m
Finishpunt
    pos.:    4939.980'N   456.132'E = 219 53.3 km van vertrek
    tijd:    13:19:51 UTC
    alti:    1134 m
Grootste afstand in 2 uur: 198.5 km
Beste snelheid in 2 uur:    99.2 km/h
Hoogteverlies:             -30 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 526.9 km  GELDIG
    vertrek:                     000.000'N   000.000'E
    start:   DP2                5005.000'N   527.000'E
    punt 1:  EX5                5014.000'N   610.000'E    53.9 km  72
    punt 2:  SEDAN CENTRE VIL   4942.167'N   456.633'E   105.7 km 236
    punt 3:  BAR LE DUC         4852.100'N   511.117'E    94.5 km 169
    punt 4:  ROCROI AERO        4954.500'N   426.000'E   127.9 km 335
    punt 5:  ST MARD            4933.167'N   533.133'E    89.8 km 116
    finish:  ST HUBERT          5002.333'N   524.233'E    55.1 km 349
    landing:                     000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   DP2                @ 12:01:24 UTC,  1709 m
    punt 1:  EX5                @ 12:26:32 UTC,  1638 m :   53.4 km  127.4 km/h
    punt 2:  SEDAN CENTRE VIL   @ 13:18:07 UTC,  1171 m :  104.7 km  121.8 km/h
    punt 3:  BAR LE DUC         @ 14:32:13 UTC,  1117 m :   93.5 km   75.7 km/h
    punt 4:  ROCROI AERO        @ 16:01:05 UTC,   990 m :  126.9 km   85.7 km/h
    punt 5:  ST MARD            @ 17:10:09 UTC,   810 m :   88.8 km   77.2 km/h
    finish:   ST HUBERT          niet gerond
    afbreekpunt: 4940.497'N   532.573'E  @ 17:17:04 UTC, 480 m : 12.9 km 112.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand:        480.2 km
Duur van de proef:        05:15:40
Gemiddelde snelheid:      91.3 km/h
Start hoogte:             480 m
Hoogte passeren start:    1709 m
Hoogte aan break-punt:    480 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand:     480.2 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:01:32 UTC
    einde: 17:17:04 UTC
    duur:  07:15:32

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     538 m @ 15:06:36 UTC
    hoog punt:    1731 m @ 16:36:19 UTC
    hoogtewinst:  1193 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 11:05:38  bearing 121.2
    Tweede punt: 15:46:52  bearing 184.1
    Totale hoek: 62.9

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3585

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs