CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

21-05-2018 -- Johan DETAILLE -- 418,5 punten

Database gegevens:

Datum: 21-05-2018 Type proef: WW
Toestel: G 103 Twin II Immatriculatie: D-8795
Handicapfactor: 92 Klasse: Club
Piloot: Johan DETAILLE Club: LZC
Afstand: 77 km Score: 418,5 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: JA
Motorzwever: NEE Copiloot: KURT KESTERS
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-05-21-NAV-8RT-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 21-05-2018
Weerkaart: Weerkaart van 21-05-2018



IGC File gegevens:

307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   21/05/2018
Piloot:         DETAILLE JOHAN
Zweefvliegtuig: D-8795
Toestel type:   TWIN AST.II    Klasse: CLUB
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 8rt
Logger file:    2018-05-21-NAV-8RT-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZH  Hasselt        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5058.235'N   522.204'E
    tijd: 12:57:57 UTC
    alti: 45 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5059.623'N   524.470'E =  46 3.7 km van vertrek
    tijd: 13:02:33 UTC
    alti: 670 m
Landingspunt 
    pos.: 5058.251'N   522.767'E =  87 0.7 km van vertrek
    tijd: 14:26:23 UTC
    alti: 53 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 01:28:26
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
    Start :  5058.695'N   521.187'E  @ 13:10:58 UTC,  1374 m
    punt 1:  5113.123'N   513.298'E  @ 13:51:12 UTC,   753 m
    Finish:  5058.257'N   522.823'E  @ 14:24:19 UTC,   147 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   28.3 km 341 @  42.2 km/h
    been 2:   29.7 km 158 @  53.9 km/h
Afgelegde afstand:                   58.0 km
Duur:                                01:13:21
Gemiddelde snelheid:                 47.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte:                         587.0 m
Finishhoogte:                        147.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          440 m
Totale score afstand:                58.0 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5059.623'N   524.470'E =  46 3.7 km van vertrek
    tijd:    13:02:33 UTC
    alti:    670 m
Finishpunt
    pos.:    5058.251'N   522.767'E =  87 0.7 km van vertrek
    tijd:    14:26:23 UTC
    alti:    53 m
Grootste afstand in 2 uur: 62.3 km
Beste snelheid in 2 uur:    31.2 km/h
Hoogteverlies:             617 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 70.7 km  GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
    vertrek:                     000.000'N   000.000'E
    start:   HASSELT KIEWIT     5058.200'N   522.500'E
    punt 1:  MEEUWEN DORP       5106.009'N   531.112'E    17.6 km  35
    punt 2:  STEVENSVENNEN      5113.274'N   513.280'E    24.8 km 303
    finish:  STOKROOIE KANAAL   5058.180'N   516.700'E    28.3 km 172
    landing: HASSELT KIEWIT     5058.200'N   522.500'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   HASSELT KIEWIT     @ 14:24:07 UTC,   101 m
    punt 1:  MEEUWEN DORP       niet gerond
    afbreekpunt: 5058.571'N   522.679'E  @ 14:24:39 UTC, 216 m : 0.7 km 76.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        0.7 km
Duur van de proef:        00:00:32
Gemiddelde snelheid:      76.9 km/h
Start hoogte:             101 m
Hoogte passeren start:    101 m
Hoogte aan break-punt:    216 m
Hoogteverlies over proef: -115 m
Totale score afstand:     0.7 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 13:02:33 UTC
    einde: 14:26:23 UTC
    duur:  01:23:50

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     587 m @ 13:03:05 UTC
    hoog punt:    1500 m @ 13:09:57 UTC
    hoogtewinst:   913 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:51:12  bearing 55.3
    Tweede punt: 14:24:15  bearing 82.7
    Totale hoek: 27.4

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 518

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs