CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

19-05-2018 -- Jozef KELL -- 1730,9 punten

Database gegevens:

Datum: 19-05-2018 Type proef: WW
Toestel: Discus 2/a/T Immatriculatie: D-KHYU
Handicapfactor: 108 Klasse: Motor
Piloot: Jozef KELL Club: ACK
Afstand: 373.87 km Score: 1730,9 pt
Vertrekpunt: EBSH Wedstrijd: JA
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Luchtruim bk

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-05-19-LXV-7N4-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 19-05-2018
Weerkaart: Weerkaart van 19-05-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   19/05/2018
Piloot:         JEF KELL
Zweefvliegtuig: D-KHYU
Toestel type:   DISCUS 2    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 7n4
Logger file:    2018-05-19-LXV-7N4-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBSH  St.Hubert        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5002.009'N   524.462'E
    tijd: 11:14:57 UTC
    alti: 479 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5002.655'N   522.272'E = 295 2.9 km van vertrek
    tijd: 11:17:48 UTC
    alti: 1057 m
Landingspunt 
    pos.: 5002.275'N   524.266'E = 335 0.5 km van vertrek
    tijd: 15:30:24 UTC
    alti: 482 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 04:15:27
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 0.8 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5006.562'N   525.436'E  @ 11:40:11 UTC,  1142 m
    punt 1:  4943.851'N   527.226'E  @ 12:09:23 UTC,  1277 m
    punt 2:  4923.189'N   511.289'E  @ 12:30:33 UTC,  1263 m
    punt 3:  4933.560'N   534.123'E  @ 12:50:56 UTC,  1177 m
    punt 4:  5015.177'N   544.435'E  @ 13:40:17 UTC,  1150 m
    punt 5:  5010.670'N   651.219'E  @ 14:30:47 UTC,  1244 m
    Finish:  5002.275'N   524.266'E  @ 15:30:24 UTC,   482 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   42.2 km 177 @  86.6 km/h
    been 2:   42.9 km 207 @ 121.5 km/h
    been 3:   33.6 km  55 @  99.0 km/h
    been 4:   78.1 km   9 @  95.0 km/h
    been 5:   79.9 km  96 @  94.9 km/h
    been 6:  104.8 km 262 @ 105.5 km/h
Afgelegde afstand:                   381.5 km
Duur:                                03:50:13
Gemiddelde snelheid:                 99.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte:                         948.0 m
Finishhoogte:                        482.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          466 m
Totale score afstand:                381.5 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5006.383'N   526.482'E =  16 8.5 km van vertrek
    tijd:    11:44:09 UTC
    alti:    1228 m
Finishpunt
    pos.:    5015.164'N   551.222'E =  52 40.1 km van vertrek
    tijd:    13:44:09 UTC
    alti:    999 m
Grootste afstand in 2 uur: 204.5 km
Beste snelheid in 2 uur:   102.2 km/h
Hoogteverlies:             229 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 376.9 km  GELDIG
    vertrek:                  000.000'N   000.000'E
    start:   DP2             5005.000'N   527.000'E
    punt 1:  DUN SUR MEUSE   4923.150'N   510.967'E    79.9 km 194
    punt 2:  ST MARD         4933.167'N   533.133'E    32.6 km  55
    punt 3:  BAR FRAITURE    5014.900'N   543.882'E    78.4 km   9
    punt 4:  DAUN AERO       5010.550'N   651.467'E    80.8 km  95
    finish:  ST HUBERT       5002.333'N   524.233'E   105.1 km 262
    landing:                  000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   DP2             @ 11:44:58 UTC,  1192 m
    punt 1:  DUN SUR MEUSE   @ 12:30:30 UTC,  1279 m :   79.4 km  104.7 km/h
    punt 2:  ST MARD         @ 12:50:15 UTC,  1123 m :   31.6 km   96.0 km/h
    punt 3:  BAR FRAITURE    @ 13:39:54 UTC,  1166 m :   77.4 km   93.6 km/h
    punt 4:  DAUN AERO       @ 14:30:45 UTC,  1243 m :   79.8 km   94.2 km/h
    finish:  ST HUBERT       @ 15:30:24 UTC,   482 m :  104.6 km  105.2 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand:        372.9 km
Duur van de proef:        03:45:26
Gemiddelde snelheid:      99.2 km/h
Start hoogte:             948 m
Hoogte passeren start:    1192 m
Hoogte passeren finish:   482 m
Hoogteverlies over proef: 466 m
Totale score afstand:     372.9 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:19:14 UTC
    einde: 15:30:24 UTC
    duur:  04:11:10

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     899 m @ 13:45:41 UTC
    hoog punt:    1825 m @ 14:05:43 UTC
    hoogtewinst:   926 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 12:30:30  bearing 163.2
    Tweede punt: 14:29:00  bearing 114.4
    Totale hoek: -48.7

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2075

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs