CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

19-05-2018 -- Dennis HUYBRECKX -- 1744,8 punten

Database gegevens:

Datum: 19-05-2018 Type proef: WW
Toestel: LS 8 Immatriculatie: D1688
Handicapfactor: 108 Klasse: Standaard
Piloot: Dennis HUYBRECKX Club: ACK
Afstand: 376.87 km Score: 1744,8 pt
Vertrekpunt: EBSH Wedstrijd: JA
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt"

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-05-19-LXV-6DH-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 19-05-2018
Weerkaart: Weerkaart van 19-05-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   19/05/2018
Piloot:         JEROEN JENNEN
Zweefvliegtuig: D1688
Toestel type:   LS 8    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 6dh
Logger file:    2018-05-19-LXV-6DH-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBSH  St.Hubert        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5002.009'N   524.452'E
    tijd: 11:06:22 UTC
    alti: 484 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5002.981'N   522.469'E = 307 3.0 km van vertrek
    tijd: 11:09:41 UTC
    alti: 1105 m
Landingspunt 
    pos.: 5002.318'N   524.271'E = 339 0.6 km van vertrek
    tijd: 15:29:50 UTC
    alti: 487 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 04:23:28
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5006.861'N   526.431'E  @ 11:39:30 UTC,  1213 m
    punt 1:  4944.028'N   527.647'E  @ 12:06:11 UTC,  1409 m
    punt 2:  4923.226'N   511.239'E  @ 12:27:16 UTC,  1085 m
    punt 3:  4936.320'N   538.146'E  @ 12:56:49 UTC,  1440 m
    punt 4:  5014.942'N   544.277'E  @ 13:39:43 UTC,  1148 m
    punt 5:  5010.455'N   651.165'E  @ 14:31:15 UTC,  1420 m
    Finish:  5002.318'N   524.271'E  @ 15:29:50 UTC,   487 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   42.4 km 178 @  95.2 km/h
    been 2:   43.3 km 207 @ 123.3 km/h
    been 3:   40.6 km  53 @  82.3 km/h
    been 4:   72.0 km   6 @ 100.7 km/h
    been 5:   80.0 km  96 @  93.2 km/h
    been 6:  104.7 km 262 @ 107.2 km/h
Afgelegde afstand:                   382.9 km
Duur:                                03:50:20
Gemiddelde snelheid:                 99.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Starthoogte:                         972.0 m
Finishhoogte:                        487.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          485 m
Totale score afstand:                382.9 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5006.294'N   527.139'E =  22 8.6 km van vertrek
    tijd:    11:43:26 UTC
    alti:    1250 m
Finishpunt
    pos.:    5015.095'N   550.911'E =  52 39.8 km van vertrek
    tijd:    13:43:29 UTC
    alti:    991 m
Grootste afstand in 2 uur: 205.1 km
Beste snelheid in 2 uur:   102.5 km/h
Hoogteverlies:             259 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 376.9 km  GELDIG
    vertrek:                  000.000'N   000.000'E
    start:   DP2             5005.000'N   527.000'E
    punt 1:  DUN SUR MEUSE   4923.150'N   510.967'E    79.9 km 194
    punt 2:  ST MARD         4933.167'N   533.133'E    32.6 km  55
    punt 3:  BAR FRAITURE    5014.900'N   543.882'E    78.4 km   9
    punt 4:  DAUN AERO       5010.550'N   651.467'E    80.8 km  95
    finish:  ST HUBERT       5002.333'N   524.233'E   105.1 km 262
    landing:                  000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   DP2             @ 11:44:30 UTC,  1227 m
    punt 1:  DUN SUR MEUSE   @ 12:27:14 UTC,  1098 m :   79.4 km  111.5 km/h
    punt 2:  ST MARD         @ 12:49:27 UTC,  1214 m :   31.6 km   85.3 km/h
    punt 3:  BAR FRAITURE    @ 13:39:33 UTC,  1166 m :   77.4 km   92.7 km/h
    punt 4:  DAUN AERO       @ 14:31:13 UTC,  1416 m :   79.8 km   92.7 km/h
    finish:  ST HUBERT       @ 15:29:50 UTC,   487 m :  104.6 km  107.1 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand:        372.9 km
Duur van de proef:        03:45:20
Gemiddelde snelheid:      99.3 km/h
Start hoogte:             972 m
Hoogte passeren start:    1227 m
Hoogte passeren finish:   487 m
Hoogteverlies over proef: 485 m
Totale score afstand:     372.9 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:09:41 UTC
    einde: 15:29:50 UTC
    duur:  04:20:09

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     940 m @ 12:30:53 UTC
    hoog punt:    1915 m @ 14:56:09 UTC
    hoogtewinst:   975 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 12:27:12  bearing 163.2
    Tweede punt: 14:29:37  bearing 114.6
    Totale hoek: -48.6

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2305

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs