CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

01-09-2018 -- Yvo MEYERS -- 1086,1 punten

Database gegevens:

Datum: 01-09-2018 Type proef: OP
Toestel: LS 4 Immatriculatie: OO-YLX
Handicapfactor: 104 Klasse: Standaard
Piloot: Yvo MEYERS Club: ALB
Afstand: 225.9 km Score: 1086,1 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-09-01-NAV-8L6-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 01-09-2018
Weerkaart: Weerkaart van 01-09-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   01/09/2018
Piloot:         YVO MEYERS
Zweefvliegtuig: OO-ZTQ
Toestel type:   LS 4    Klasse: STANDAARD
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 8l6
Logger file:    2018-09-01-NAV-8L6-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZH  Hasselt        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5058.237'N   522.201'E
    tijd: 11:15:58 UTC
    alti: -80 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5059.318'N   525.160'E =  60 4.0 km van vertrek
    tijd: 11:18:42 UTC
    alti: 532 m
Landingspunt 
    pos.: 5058.245'N   522.594'E =  88 0.5 km van vertrek
    tijd: 14:57:15 UTC
    alti: -70 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 03:41:17
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5052.939'N   530.784'E  @ 11:40:02 UTC,  1117 m
    punt 1:  5105.934'N   512.417'E  @ 12:11:43 UTC,  1417 m
    punt 2:  5124.199'N   458.122'E  @ 12:44:38 UTC,  1034 m
    punt 3:  5107.458'N   512.359'E  @ 13:28:17 UTC,  1424 m
    punt 4:  5056.809'N   536.399'E  @ 13:54:25 UTC,  1280 m
    punt 5:  5110.865'N   512.823'E  @ 14:28:06 UTC,  1344 m
    Finish:  5055.500'N   530.266'E  @ 14:50:05 UTC,   923 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   32.3 km 318 @  61.1 km/h
    been 2:   37.7 km 334 @  68.8 km/h
    been 3:   35.2 km 152 @  48.4 km/h
    been 4:   34.3 km 125 @  78.9 km/h
    been 5:   37.9 km 314 @  67.5 km/h
    been 6:   35.0 km 144 @  95.6 km/h
Afgelegde afstand:                   212.5 km
Duur:                                03:10:03
Gemiddelde snelheid:                 67.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 14.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.7 km
Starthoogte:                         532.0 m
Finishhoogte:                        923.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -391 m
Totale score afstand:                212.5 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5119.055'N   501.668'E = 328 45.4 km van vertrek
    tijd:    12:55:24 UTC
    alti:    645 m
Finishpunt
    pos.:    5058.825'N   523.016'E =  41 1.4 km van vertrek
    tijd:    14:55:24 UTC
    alti:    130 m
Grootste afstand in 2 uur: 142.6 km
Beste snelheid in 2 uur:    71.3 km/h
Hoogteverlies:             515 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 230.9 km  GELDIG
    vertrek:                   000.000'N   000.000'E
    start:   HASSELT KIEWIT   5058.200'N   522.500'E
    punt 1:  SPURK-BILZEN     5053.060'N   530.530'E    13.4 km 135
    punt 2:  WEELDE AERO      5124.050'N   458.130'E    68.8 km 327
    punt 3:  ZUTENDAAL AERO   5056.950'N   535.550'E    66.5 km 139
    punt 4:  KEIHEUVEL        5110.852'N   513.245'E    36.7 km 315
    punt 5:  FORD GENK        5055.410'N   530.380'E    34.9 km 145
    finish:  HASSELT KIEWIT   5058.200'N   522.500'E    10.6 km 299
    landing:                   000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   HASSELT KIEWIT   @ 11:29:01 UTC,  1230 m
    punt 1:  SPURK-BILZEN     @ 11:40:00 UTC,  1123 m :   12.9 km   70.4 km/h
    punt 2:  WEELDE AERO      @ 12:44:37 UTC,  1032 m :   67.8 km   62.9 km/h
    punt 3:  ZUTENDAAL AERO   @ 13:54:11 UTC,  1284 m :   65.5 km   56.5 km/h
    punt 4:  KEIHEUVEL        @ 14:27:52 UTC,  1347 m :   35.7 km   63.5 km/h
    punt 5:  FORD GENK        @ 14:50:05 UTC,   923 m :   33.9 km   91.7 km/h
    finish:  HASSELT KIEWIT   @ 14:55:50 UTC,    81 m :   10.1 km  105.2 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand:        225.9 km
Duur van de proef:        03:26:49
Gemiddelde snelheid:      65.5 km/h
Start hoogte:             532 m
Hoogte passeren start:    1230 m
Hoogte passeren finish:   81 m
Hoogteverlies over proef: 451 m
Totale score afstand:     225.9 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:18:42 UTC
    einde: 14:57:15 UTC
    duur:  03:38:33

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     448 m @ 12:57:51 UTC
    hoog punt:    1692 m @ 14:23:50 UTC
    hoogtewinst:  1244 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 11:39:59  bearing 91.3
    Tweede punt: 12:44:37  bearing 31.0
    Totale hoek: -60.3

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1594

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs