CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

17-08-2018 -- Wim AKKERMANS -- 2101,7 punten

Database gegevens:

Datum: 17-08-2018 Type proef: OP
Toestel: ASG 29/18m Immatriculatie: PH-1405
Handicapfactor: 119 Klasse: Motor
Piloot: Wim AKKERMANS Club: ACK
Afstand: 500.2 km Score: 2101,7 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Sq7000 Rotterdam TMZ uitluisteren Rotterdam appr. De rest bij DM. Gilze dicht, crossing clearance with DM.

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-08-17-LXV-6R0-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 17-08-2018
Weerkaart: Weerkaart van 17-08-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.06

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   17/08/2018
Piloot:         WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: PH-1405
Toestel type:   ASG 29E 18M    Klasse: 18-METER
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 6r0
Logger file:    2018-08-17-LXV-6R0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBKH  Keiheuvel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5110.954'N   513.671'E
    tijd: 10:30:08 UTC
    alti: -18 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5110.306'N   514.314'E = 148 1.4 km van vertrek
    tijd: 10:34:13 UTC
    alti: 516 m
Landingspunt 
    pos.: 5110.811'N   513.010'E = 251 0.8 km van vertrek
    tijd: 16:43:12 UTC
    alti: -22 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 06:13:04
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 1.1 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5110.335'N   513.555'E  @ 10:39:01 UTC,   638 m
    punt 1:  5124.190'N   437.031'E  @ 11:24:42 UTC,  1032 m
    punt 2:  5151.051'N   442.956'E  @ 11:53:50 UTC,   552 m
    punt 3:  5243.851'N   632.288'E  @ 13:29:36 UTC,   735 m
    punt 4:  5134.229'N   502.971'E  @ 15:25:17 UTC,  1053 m
    punt 5:  5133.792'N   432.866'E  @ 15:55:49 UTC,   603 m
    Finish:  5109.170'N   513.637'E  @ 16:39:48 UTC,   255 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   49.6 km 301 @  65.2 km/h
    been 2:   50.3 km   8 @ 103.5 km/h
    been 3:  158.3 km  51 @  99.1 km/h
    been 4:  164.5 km 219 @  85.3 km/h
    been 5:   34.8 km 269 @  68.4 km/h
    been 6:   65.8 km 134 @  89.7 km/h
Afgelegde afstand:                   523.2 km
Duur:                                06:00:47
Gemiddelde snelheid:                 87.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.3 km
Starthoogte:                         503.0 m
Finishhoogte:                        255.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          248 m
Totale score afstand:                523.2 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5122.807'N   451.957'E = 311 33.5 km van vertrek
    tijd:    11:11:50 UTC
    alti:    595 m
Finishpunt
    pos.:    5233.924'N   618.673'E =  25 171.0 km van vertrek
    tijd:    13:11:50 UTC
    alti:    678 m
Grootste afstand in 2 uur: 202.8 km
Beste snelheid in 2 uur:   101.4 km/h
Hoogteverlies:             -83 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 605.0 km  GELDIG
    vertrek:                   000.000'N   000.000'E
    start:   KEIHEUVEL        5110.852'N   513.245'E
    punt 1:  SEPPE            5133.370'N   433.140'E    62.5 km 312
    punt 2:  HOOGEVEEN AERO   5243.870'N   630.950'E   187.5 km  45
    punt 3:  SEPPE            5133.370'N   433.140'E   187.5 km 226
    punt 4:  KEIHEUVEL        5110.852'N   513.245'E    62.5 km 132
    punt 5:  RIJSBERGEN       5131.005'N   441.508'E    52.5 km 316
    finish:  KEIHEUVEL        5110.852'N   513.245'E    52.5 km 135
    landing:                   000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   KEIHEUVEL        @ 10:39:45 UTC,   562 m
    punt 1:  SEPPE            @ 11:32:50 UTC,   619 m :   62.5 km   70.7 km/h
    punt 2:  HOOGEVEEN AERO   @ 13:29:55 UTC,   666 m :  187.5 km   96.1 km/h
    punt 3:  SEPPE            @ 16:01:43 UTC,   942 m :  187.5 km   74.1 km/h
    punt 4:  KEIHEUVEL        @ 16:41:10 UTC,   153 m :   62.5 km   95.1 km/h
    punt 5:  RIJSBERGEN       niet gerond
    afbreekpunt: 5110.811'N   513.010'E  @ 16:43:12 UTC, -22 m : 0.1 km 4.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        500.2 km
Duur van de proef:        06:03:27
Gemiddelde snelheid:      82.6 km/h
Start hoogte:             503 m
Hoogte passeren start:    562 m
Hoogte aan break-punt:    -22 m
Hoogteverlies over proef: 525 m
Totale score afstand:     500.2 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:36:45 UTC
    einde: 16:43:12 UTC
    duur:  06:06:27

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     415 m @ 10:41:48 UTC
    hoog punt:    1497 m @ 14:51:17 UTC
    hoogtewinst:  1082 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 16:00:03  bearing 3.3
    Tweede punt: 16:39:46  bearing 61.4
    Totale hoek: 58.1

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8996

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs