CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

11-08-2018 -- Eddy DE CONINCK -- 2949,0 punten

Database gegevens:

Datum: 11-08-2018 Type proef: OP
Toestel: Pégase (alle types) Immatriculatie: D-6826
Handicapfactor: 102 Klasse: Standaard
Piloot: Eddy DE CONINCK Club: KAC
Afstand: 601.6 km Score: 2949,0 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

In Nederland XPDR 7000; in Duitsland Niederrhein 6101, uitgeluisterd op 128.500

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-08-11-NAV-4SC-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 11-08-2018
Weerkaart: Weerkaart van 11-08-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.04

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   11/08/2018
Piloot:         DE CONINCK EDDY
Zweefvliegtuig: D-6826
Toestel type:   PEGASE    Klasse: CLUB
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 4sc
Logger file:    2018-08-11-NAV-4SC-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°23.872'N   4°58.246'E
    tijd: 09:05:47 UTC
    alti: -61 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 51°23.669'N   4°57.316'E = 251° 1.1 km van vertrek
    tijd: 09:06:37 UTC
    alti: 488 m
Landingspunt 
    pos.: 51°23.941'N   4°58.437'E =  60° 0.3 km van vertrek
    tijd: 16:22:14 UTC
    alti: -50 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 07:16:27
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  51°24.576'N   4°58.375'E  @ 09:16:40 UTC,   972 m
    punt 1:  51°09.207'N   5°09.006'E  @ 09:39:05 UTC,   925 m
    punt 2:  51°46.468'N   7°20.601'E  @ 11:14:07 UTC,  1034 m
    punt 3:  51°09.356'N   5°09.017'E  @ 13:36:36 UTC,  1297 m
    punt 4:  51°32.335'N   6°35.886'E  @ 14:34:21 UTC,  1421 m
    punt 5:  51°09.487'N   5°09.016'E  @ 16:08:24 UTC,  1335 m
    Finish:  51°24.238'N   4°58.283'E  @ 16:21:22 UTC,   148 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   31.1 km 157° @  83.1 km/h
    been 2:  167.3 km  65° @ 105.7 km/h
    been 3:  167.2 km 247° @  70.4 km/h
    been 4:  109.5 km  66° @ 113.8 km/h
    been 5:  109.4 km 248° @  69.8 km/h
    been 6:   30.1 km 336° @ 139.1 km/h
Afgelegde afstand:                   614.6 km
Duur:                                07:04:42
Gemiddelde snelheid:                 86.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte:                         474.0 m
Finishhoogte:                        148.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          326 m
Totale score afstand:                614.6 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°24.115'N   4°58.448'E =  27° 0.5 km van vertrek
    tijd:    09:17:15 UTC
    alti:    926 m
Finishpunt
    pos.:    51°46.222'N   7°15.933'E =  74° 164.4 km van vertrek
    tijd:    11:17:15 UTC
    alti:    829 m
Grootste afstand in 2 uur: 203.0 km
Beste snelheid in 2 uur:   101.5 km/h
Hoogteverlies:             97 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 606.6 km  GELDIG
    vertrek:                0°00.000'N   0°00.000'E
    start:   WEELDE AERO   51°24.050'N   4°58.130'E
    punt 1:  HOOLST        51°09.280'N   5°08.950'E    30.1 km 155°
    punt 2:  BORKENBERGE   51°46.750'N   7°17.120'E   163.9 km  64°
    punt 3:  HOOLST        51°09.280'N   5°08.950'E   163.9 km 246°
    punt 4:  RHEINSBERG    51°32.520'N   6°35.450'E   109.3 km  66°
    punt 5:  HOOLST        51°09.280'N   5°08.950'E   109.3 km 247°
    finish:  WEELDE AERO   51°24.050'N   4°58.130'E    30.1 km 335°
    landing:                0°00.000'N   0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   WEELDE AERO   @ 09:17:13 UTC,   929 m
    punt 1:  HOOLST        @ 09:39:13 UTC,   907 m :   29.6 km   80.8 km/h
    punt 2:  BORKENBERGE   @ 11:13:19 UTC,   953 m :  162.9 km  103.9 km/h
    punt 3:  HOOLST        @ 13:36:36 UTC,  1297 m :  162.9 km   68.2 km/h
    punt 4:  RHEINSBERG    @ 14:34:34 UTC,  1406 m :  108.3 km  112.1 km/h
    punt 5:  HOOLST        @ 16:08:22 UTC,  1332 m :  108.3 km   69.3 km/h
    finish:  WEELDE AERO   @ 16:21:12 UTC,   166 m :   29.6 km  138.6 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand:        601.6 km
Duur van de proef:        07:03:59
Gemiddelde snelheid:      85.1 km/h
Start hoogte:             474 m
Hoogte passeren start:    929 m
Hoogte passeren finish:   166 m
Hoogteverlies over proef: 308 m
Totale score afstand:     601.6 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:06:37 UTC
    einde: 16:22:14 UTC
    duur:  07:15:37

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     415 m @ 11:03:03 UTC
    hoog punt:    1791 m @ 13:57:48 UTC
    hoogtewinst:  1376 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 09:06:59  bearing 30.5°
    Tweede punt: 14:08:21  bearing 68.2°
    Totale hoek: 37.8°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10157

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs