CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

13-07-2018 -- Timo ARNOUTS -- 271,0 punten

Database gegevens:

Datum: 13-07-2018 Type proef: OP
Toestel: Std Astir Immatriculatie: OO-ZQN
Handicapfactor: 100 Klasse: Standaard
Piloot: Timo ARNOUTS Club: KAC
Afstand: 54.2 km Score: 271,0 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2018-07-13-LXN-N7D-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 13-07-2018
Weerkaart: Weerkaart van 13-07-2018



IGC File gegevens:

Scoring versie: 18.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   13/07/2018
Piloot:         TIMO ARNOUTS
Zweefvliegtuig: OO-ZQN
Toestel type:   ASTIR    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation  s/n: n7d
Logger file:    2018-07-13-LXN-N7D-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5123.587'N   457.089'E
    tijd: 12:56:45 UTC
    alti: -58 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5123.869'N   457.986'E =  63 1.2 km van vertrek
    tijd: 12:57:44 UTC
    alti: 505 m
Landingspunt 
    pos.: 5123.538'N   456.991'E = 231 0.1 km van vertrek
    tijd: 14:53:34 UTC
    alti: -52 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 01:56:49
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 2
    Start :  5120.989'N   445.455'E  @ 13:59:46 UTC,   868 m
    Finish:  5118.564'N   506.768'E  @ 14:28:43 UTC,  1042 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   25.2 km 100 @  52.2 km/h
Afgelegde afstand:                   25.2 km
Duur:                                00:28:57
Gemiddelde snelheid:                 52.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 14.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.6 km
Starthoogte:                         198.0 m
Finishhoogte:                        1042.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -844 m
Totale score afstand:                25.2 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5124.112'N   458.316'E =  56 1.7 km van vertrek
    tijd:    12:58:12 UTC
    alti:    502 m
Finishpunt
    pos.:    5123.538'N   456.991'E = 231 0.1 km van vertrek
    tijd:    14:53:34 UTC
    alti:    -52 m
Grootste afstand in 2 uur: 55.8 km
Beste snelheid in 2 uur:    27.9 km/h
Hoogteverlies:             554 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 54.2 km  GELDIG
    vertrek: 1WEEL      5124.050'N   458.129'E
    start:   1WEEL      5124.050'N   458.129'E
    punt 1:  10RIJ      5121.030'N   445.650'E    15.5 km 249
    punt 2:  10ARE      5117.720'N   505.680'E    24.1 km 105
    finish:  1WEEL      5124.050'N   458.129'E    14.7 km 323
    landing: WEELDE A   5124.050'N   458.129'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   1WEEL      @ 12:58:28 UTC,   500 m
    punt 1:  10RIJ      @ 13:59:46 UTC,   868 m :   15.5 km   15.2 km/h
    punt 2:  10ARE      @ 14:31:05 UTC,   991 m :   24.1 km   46.1 km/h
    finish:  1WEEL      @ 14:49:21 UTC,   466 m :   14.7 km   48.1 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand:        54.2 km
Duur van de proef:        01:50:53
Gemiddelde snelheid:      29.4 km/h
Start hoogte:             500 m
Hoogte passeren start:    500 m
Hoogte passeren finish:   466 m
Hoogteverlies over proef: 34 m
Totale score afstand:     54.2 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 12:57:44 UTC
    einde: 14:53:34 UTC
    duur:  01:55:50

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     198 m @ 13:35:00 UTC
    hoog punt:    1184 m @ 14:20:47 UTC
    hoogtewinst:   986 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:59:46  bearing 20.8
    Tweede punt: 14:31:05  bearing 44.1
    Totale hoek: 23.3

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 503

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2018 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs