CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

23-04-2017 -- Daan SPRUYT -- 2360,7 punten

Database gegevens:

Datum: 23-04-2017 Type proef: VV
Toestel: ASW 27 15m Immatriculatie: D-1091
Handicapfactor: 114 Klasse: Open/Ren
Piloot: Daan SPRUYT Club: VZP
Afstand: 672.8 km Score: 2360,7 pt
Vertrekpunt: EBGG Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Declaratie (Romilly - Montmedy - Sint-eloois-vijve - Leuze) weer eens verdwenen..

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

EBGG sector 1 actief, Florennes uitgeluisterd, EBKT 120.250

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-04-23-FLA-4HF-02.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 23-04-2017
Weerkaart: Weerkaart van 23-04-2017



IGC File gegevens:

127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 17.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   23/04/2017
Piloot:         DAAN SPRUYT
Zweefvliegtuig: D-1091
Toestel type:   ASW 27    Klasse: 15 M
Logger type:    Flarm  s/n: 4hf
Logger file:    2017-04-23-FLA-4HF-01.IGC
Motor detectie: Geen

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBGG  Geraardsbergen        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 50°45.029'N   3°51.564'E
    tijd: 09:51:48 UTC
    alti: -104 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 50°45.029'N   3°51.564'E = -nan° 0.0 km van vertrek
    tijd: 09:51:48 UTC
    alti: -104 m
Landingspunt 
    pos.: 50°45.060'N   3°51.626'E =  52° 0.1 km van vertrek
    tijd: 17:15:41 UTC
    alti: -79 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 07:23:53

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  50°45.465'N   3°52.177'E  @ 09:52:37 UTC,   252 m
    punt 1:  50°36.408'N   3°39.887'E  @ 10:10:25 UTC,   636 m
    punt 2:  48°29.819'N   3°45.455'E  @ 12:25:09 UTC,   998 m
    punt 3:  49°31.828'N   5°22.755'E  @ 14:18:53 UTC,  1390 m
    punt 4:  50°24.800'N   3°45.678'E  @ 15:52:21 UTC,   986 m
    punt 5:  50°54.639'N   3°23.488'E  @ 16:39:57 UTC,   664 m
    Finish:  50°45.060'N   3°51.626'E  @ 17:15:41 UTC,   -79 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   22.2 km 221° @  74.7 km/h
    been 2:  234.8 km 178° @ 104.5 km/h
    been 3:  165.2 km  45° @  87.1 km/h
    been 4:  152.0 km 311° @  97.6 km/h
    been 5:   61.2 km 335° @  77.1 km/h
    been 6:   37.5 km 118° @  63.0 km/h
Afgelegde afstand:                   672.8 km
Duur:                                07:23:04
Gemiddelde snelheid:                 91.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km
Starthoogte:                         227.0 m
Finishhoogte:                        -79.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          306 m
Totale score afstand:                672.8 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    50°14.943'N   3°39.386'E = 195° 57.6 km van vertrek
    tijd:    10:36:25 UTC
    alti:    997 m
Finishpunt
    pos.:    48°37.345'N   3°53.865'E = 179° 236.7 km van vertrek
    tijd:    12:36:25 UTC
    alti:    796 m
Grootste afstand in 2 uur: 212.4 km
Beste snelheid in 2 uur:   106.2 km/h
Hoogteverlies:             201 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:52:25 UTC
    einde: 17:15:41 UTC
    duur:  07:23:16

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     227 m @ 09:52:25 UTC
    hoog punt:    1816 m @ 14:39:53 UTC
    hoogtewinst:  1589 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 14:19:13  bearing 156.9°
    Tweede punt: 16:39:57  bearing 271.2°
    Totale hoek: 114.2°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 12872

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs