CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

17-04-2017 -- Stephane VANDER VEKEN -- 476,4 punten

Database gegevens:

Datum: 17-04-2017 Type proef: VV
Toestel: Std Cirrus Immatriculatie: OO-ZNY
Handicapfactor: 99 Klasse: Standaard
Piloot: Stephane VANDER VEKEN Club: KFC
Afstand: 117.9 km Score: 476,4 pt
Vertrekpunt: EBTY Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt. De sleper heeft mij wel een paar seconden in de TMA van Lille gesleept (te snel gestegen).

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-04-17-LXV-2NN-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 17-04-2017
Weerkaart: Weerkaart van 17-04-2017



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 17.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   17/04/2017
Piloot:         S. VANDER VEKEN
Zweefvliegtuig: OO-ZNY
Toestel type:   CIRRUS STD    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 2nn
Logger file:    2017-04-17-LXV-2NN-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBTY  Maubray        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5031.832'N   330.115'E
    tijd: 13:08:01 UTC
    alti: -18 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5031.272'N   330.082'E = 182 1.0 km van vertrek
    tijd: 13:10:57 UTC
    alti: 561 m
Landingspunt 
    pos.: 5031.882'N   329.861'E = 287 0.3 km van vertrek
    tijd: 16:11:27 UTC
    alti: -23 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:03:26
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
    Start :  5031.324'N   333.925'E  @ 13:48:35 UTC,  1263 m
    punt 1:  5049.955'N   325.035'E  @ 15:00:52 UTC,  1020 m
    punt 2:  5032.827'N   333.192'E  @ 15:19:51 UTC,   802 m
    punt 3:  5024.467'N   343.942'E  @ 15:32:55 UTC,  1182 m
    Finish:  5037.848'N   331.899'E  @ 16:02:17 UTC,   969 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   36.1 km 343 @  30.0 km/h
    been 2:   33.2 km 163 @ 104.9 km/h
    been 3:   20.0 km 141 @  92.1 km/h
    been 4:   28.6 km 330 @  58.4 km/h
Afgelegde afstand:                   117.9 km
Duur:                                02:13:42
Gemiddelde snelheid:                 52.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.4 km
Starthoogte:                         549.0 m
Finishhoogte:                        969.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -420 m
Totale score afstand:                117.9 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5033.095'N   330.268'E =   4 2.3 km van vertrek
    tijd:    14:25:13 UTC
    alti:    1370 m
Finishpunt
    pos.:    5037.848'N   331.899'E =  11 11.4 km van vertrek
    tijd:    16:02:17 UTC
    alti:    969 m
Grootste afstand in 2 uur: 113.7 km
Beste snelheid in 2 uur:    56.8 km/h
Hoogteverlies:             401 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 13:10:57 UTC
    einde: 16:11:27 UTC
    duur:  03:00:30

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     549 m @ 13:18:45 UTC
    hoog punt:    1400 m @ 15:24:56 UTC
    hoogtewinst:   851 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 15:00:52  bearing 264.6
    Tweede punt: 15:32:55  bearing 224.3
    Totale hoek: -40.3

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1116

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs