CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

09-10-2016 -- Bram DE MAN -- 310,0 punten

Database gegevens:

Datum: 09-10-2016 Type proef: VV
Toestel: Ka 8 Immatriculatie: OO-ZDT
Handicapfactor: 76 Klasse: Club
Piloot: Bram DE MAN Club: BZC
Afstand: 58.9 km Score: 310,0 pt
Vertrekpunt: EBBT Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
In de Logger staat Jorgen OORTS vermeld als piloot, maar het is Bram DE MAN die vloog. Zal bevestigd worden door een sportcommissaris.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: a78a1364.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Bevestiging van sportcommisaris P. Bertels 2005/518 dat piloot wel degelijk Bram de Man was.

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 09-10-2016
Weerkaart: Weerkaart van 09-10-2016



IGC File gegevens:

117 Geen ENL signaal, scoring geforceerd

Scoring versie: 17.1

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   09/10/2016
Piloot:         JORGEN.OORTS
Zweefvliegtuig: OO-ZDT
Toestel type:   KA 8    Klasse: CLUB
Logger type:    Flarm  s/n: b58
Logger file:    /var/www/vhosts/lvzc.be/httpdocs/charronline/igc/2017/a78a1364.igc
Motor detectie: Geen

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBBT  Brasschaat        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°20.226'N   4°30.325'E
    tijd: 10:45:17 UTC
    alti: -93 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 51°20.226'N   4°30.325'E = -nan° 0.0 km van vertrek
    tijd: 10:45:17 UTC
    alti: -93 m
Landingspunt 
    pos.: 51°10.814'N   5°13.085'E = 109° 52.6 km van vertrek
    tijd: 12:35:46 UTC
    alti: -67 m
Afstand take-off tot landing: 52.6
Totale vluchtduur: 01:50:29

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
    Start :  51°20.867'N   4°29.987'E  @ 10:46:52 UTC,   379 m
    punt 1:  51°19.745'N   5°03.359'E  @ 12:08:38 UTC,   834 m
    Finish:  51°10.805'N   5°13.068'E  @ 12:35:44 UTC,   -67 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   38.8 km  93° @  28.5 km/h
    been 2:   20.1 km 146° @  44.4 km/h
Afgelegde afstand:                   58.9 km
Duur:                                01:48:52
Gemiddelde snelheid:                 32.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 52.7 km
Starthoogte:                         363.0 m
Finishhoogte:                        -67.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          430 m
Totale score afstand:                58.9 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°20.867'N   4°29.987'E = 342° 1.3 km van vertrek
    tijd:    10:46:52 UTC
    alti:    379 m
Finishpunt
    pos.:    51°10.805'N   5°13.068'E = 109° 52.7 km van vertrek
    tijd:    12:35:44 UTC
    alti:    -67 m
Grootste afstand in 2 uur: 58.9 km
Beste snelheid in 2 uur:    29.5 km/h
Hoogteverlies:             446 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 76.0 km  GELDIG
    vertrek: T    0°00.000'N   0°00.000'E
    start:   1   51°20.450'N   4°30.250'E
    punt 1:  2   51°24.860'N   5°02.230'E    38.0 km  77°
    finish:  3   51°20.450'N   4°30.250'E    38.0 km 258°
    landing: L    0°00.000'N   0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        0.0 km
Duur van de proef:        00:00:00
Gemiddelde snelheid:      0.0 km/h
Start hoogte:             0 m
Hoogte passeren start:    363 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand:     0.0 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:46:14 UTC
    einde: 12:35:46 UTC
    duur:  01:49:32

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     297 m @ 10:48:56 UTC
    hoog punt:    1177 m @ 12:04:56 UTC
    hoogtewinst:   880 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 10:46:52  bearing 1.2°
    Tweede punt: 12:35:44  bearing 58.6°
    Totale hoek: 57.3°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 601

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs