CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

25-05-2017 -- Philipe MATTHYS -- 300,9 punten

Database gegevens:

Datum: 25-05-2017 Type proef: VV
Toestel: Twin Astir intr.wiel Immatriculatie: OO-ZVF
Handicapfactor: 94 Klasse: Club
Piloot: Philipe MATTHYS Club: VZA
Afstand: 70.7 km Score: 300,9 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot: VAN DER GOTEN SVEN
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-05-25-NAV-8N7-02.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Opgeladen door de jury na beslissing charronvergadering.

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 25-05-2017
Weerkaart: Weerkaart van 25-05-2017



IGC File gegevens:

Scoring versie: 17.05

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   25/05/2017
Piloot:         MATTHYS PHILIPE
Zweefvliegtuig: OO ZVF
Toestel type:   TWIN AST.II    Klasse: TWEEZITTER
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 8n7
Logger file:    2017-05-25-NAV-8N7-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5123.781'N   457.975'E
    tijd: 14:40:44 UTC
    alti: -56 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5123.224'N   459.846'E = 115 2.4 km van vertrek
    tijd: 14:44:28 UTC
    alti: 465 m
Landingspunt 
    pos.: 5123.769'N   457.907'E = 254 0.1 km van vertrek
    tijd: 17:31:17 UTC
    alti: -45 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 02:50:33
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
    Start :  5115.870'N   505.088'E  @ 15:31:02 UTC,   892 m
    punt 1:  5123.626'N   447.769'E  @ 16:13:25 UTC,   879 m
    punt 2:  5115.734'N   505.160'E  @ 16:56:28 UTC,   994 m
    Finish:  5126.951'N   502.611'E  @ 17:23:20 UTC,   609 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   24.7 km 306 @  35.0 km/h
    been 2:   24.9 km 126 @  34.8 km/h
    been 3:   21.0 km 352 @  46.9 km/h
Afgelegde afstand:                   70.7 km
Duur:                                01:52:18
Gemiddelde snelheid:                 37.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.0 km
Starthoogte:                         463.0 m
Finishhoogte:                        609.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -146 m
Totale score afstand:                70.7 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5115.870'N   505.088'E = 151 16.8 km van vertrek
    tijd:    15:31:02 UTC
    alti:    892 m
Finishpunt
    pos.:    5126.951'N   502.611'E =  42 8.0 km van vertrek
    tijd:    17:23:20 UTC
    alti:    609 m
Grootste afstand in 2 uur: 70.7 km
Beste snelheid in 2 uur:    35.3 km/h
Hoogteverlies:             283 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 101.8 km  GELDIG
    vertrek:                000.000'N   000.000'E
    start:   WEELDE 07     5122.870'N   454.250'E
    punt 1:  DESSEL KRK    5114.530'N   506.870'E    21.3 km 137
    punt 2:  HOOGSTRATEN   5124.120'N   445.750'E    30.3 km 306
    punt 3:  DESSEL KRK    5114.530'N   506.870'E    30.3 km 126
    finish:  WEELDE 25     5124.860'N   502.230'E    19.9 km 344
    landing:                000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   WEELDE 07     @ 16:17:11 UTC,   688 m
    punt 1:  DESSEL KRK    niet gerond
    afbreekpunt: 5115.759'N   505.209'E  @ 16:56:31 UTC, 991 m : 18.3 km 28.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        18.3 km
Duur van de proef:        00:39:20
Gemiddelde snelheid:      28.0 km/h
Start hoogte:             457 m
Hoogte passeren start:    688 m
Hoogte aan break-punt:    991 m
Hoogteverlies over proef: -534 m
Totale score afstand:     18.3 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 14:44:28 UTC
    einde: 17:31:17 UTC
    duur:  02:46:49

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     457 m @ 16:01:03 UTC
    hoog punt:    1275 m @ 16:53:03 UTC
    hoogtewinst:   818 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 16:12:54  bearing 21.5
    Tweede punt: 16:56:33  bearing 46.1
    Totale hoek: 24.6

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 759

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs