CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

03-09-2017 -- Paul VAN DEN BORNE -- 1103,3 punten

Database gegevens:

Datum: 03-09-2017 Type proef: VV
Toestel: Duo Discus/T Immatriculatie: D-KFND
Handicapfactor: 110 Klasse: Motor
Piloot: Paul VAN DEN BORNE Club: KAC
Afstand: 303.4 km Score: 1103,3 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot: MICHIEL VAN DEN BORNE
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Dutch Mil EHGR en Deelen, XPDR 7000 Nederland.

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-09-03-LXN-HUP-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 03-09-2017
Weerkaart: Weerkaart van 03-09-2017



IGC File gegevens:

308 Afstand opgegeven proef kleiner dan minimum

Scoring versie: 17.05

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   03/09/2017
Piloot:         PAUL.VD BORNE
Zweefvliegtuig: DKFND
Toestel type:   DUODISCU    Klasse: MOTOR
Logger type:    LX Navigation  s/n: hup
Logger file:    2017-09-03-LXN-HUP-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5123.856'N   458.241'E
    tijd: 10:31:35 UTC
    alti: 3 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5124.805'N   457.577'E = 336 1.9 km van vertrek
    tijd: 10:36:05 UTC
    alti: 548 m
Landingspunt 
    pos.: 5123.919'N   458.515'E =  70 0.3 km van vertrek
    tijd: 15:53:28 UTC
    alti: 22 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:21:53
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 1.7 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5125.343'N   456.170'E  @ 10:39:01 UTC,   770 m
    punt 1:  5204.425'N   555.100'E  @ 12:03:17 UTC,  1131 m
    punt 2:  5216.782'N   557.895'E  @ 12:25:57 UTC,   990 m
    punt 3:  5201.464'N   556.794'E  @ 12:54:13 UTC,  1189 m
    punt 4:  5123.435'N   456.439'E  @ 14:47:11 UTC,   355 m
    punt 5:  5131.670'N   444.201'E  @ 15:15:19 UTC,  1047 m
    Finish:  5119.159'N   504.065'E  @ 15:45:11 UTC,   793 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   99.3 km  43 @  70.7 km/h
    been 2:   23.1 km   8 @  61.2 km/h
    been 3:   28.4 km 183 @  60.4 km/h
    been 4:   99.0 km 225 @  52.6 km/h
    been 5:   20.8 km 317 @  44.4 km/h
    been 6:   32.7 km 135 @  65.7 km/h
Afgelegde afstand:                   303.4 km
Duur:                                05:06:10
Gemiddelde snelheid:                 59.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.0 km
Starthoogte:                         732.0 m
Finishhoogte:                        793.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -61 m
Totale score afstand:                303.4 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5125.647'N   456.412'E = 328 3.9 km van vertrek
    tijd:    10:41:25 UTC
    alti:    965 m
Finishpunt
    pos.:    5208.098'N   555.913'E =  39 105.5 km van vertrek
    tijd:    12:41:25 UTC
    alti:    938 m
Grootste afstand in 2 uur: 137.8 km
Beste snelheid in 2 uur:    68.9 km/h
Hoogteverlies:             27 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 0.6 km  NIET GELDIG
Afstand opgegeven proef kleiner dan minimum
    vertrek: WEELDE_W   5123.650'N   457.550'E
    start:   TSKSTART   5123.798'N   458.009'E
    finish:  WEELDE_W   5123.650'N   457.550'E     0.6 km 243
    landing: WEELDE_W   5123.650'N   457.550'E

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:38:45 UTC
    einde: 15:53:28 UTC
    duur:  05:14:43

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     343 m @ 14:47:00 UTC
    hoog punt:    1343 m @ 15:10:39 UTC
    hoogtewinst:  1000 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 15:15:27  bearing 14.0
    Tweede punt: 15:45:11  bearing 41.0
    Totale hoek: 27.0

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1403

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs