CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

03-09-2017 -- Brett TOBBACK -- 1134,6 punten

Database gegevens:

Datum: 03-09-2017 Type proef: VV
Toestel: Nimbus 4D M/T Immatriculatie: D-KRME
Handicapfactor: 123 Klasse: Motor
Piloot: Brett TOBBACK Club: KVDW
Afstand: 348.9 km Score: 1134,6 pt
Vertrekpunt: EBTN Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot: YVES RUYMEN
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
piloot zal bevestigd worden door sportcommissaris

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

LFA G4 actief, XPDR 7000 in NL

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-09-03-LXV-EXL-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 03-09-2017
Weerkaart: Weerkaart van 03-09-2017



IGC File gegevens:

124 Logger interval groter dan limiet van 10 s
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels

Scoring versie: 17.05

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   03/09/2017
Piloot:         RUYMEN YVES
Zweefvliegtuig: D-KRME
Toestel type:   NIMBUS 4DM    Klasse: OPEN
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: exl
Logger file:    2017-09-03-LXV-EXL-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBTN  Goetsenhoven        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5047.144'N   457.371'E
    tijd: 10:03:48 UTC
    alti: 23 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5045.449'N   458.490'E = 157 3.4 km van vertrek
    tijd: 10:09:35 UTC
    alti: 623 m
Landingspunt 
    pos.: 5046.897'N   457.445'E = 169 0.5 km van vertrek
    tijd: 14:59:11 UTC
    alti: 48 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 04:55:23
Motorgebruik
    aantal keren: 1
    totale motortijd: 5.8 min

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5044.095'N   458.807'E  @ 10:24:59 UTC,   778 m
    punt 1:  5111.220'N   548.733'E  @ 11:43:15 UTC,  1111 m
    punt 2:  5042.583'N   459.136'E  @ 12:46:15 UTC,   889 m
    punt 3:  5008.800'N   516.180'E  @ 13:43:35 UTC,  1411 m
    punt 4:  5037.005'N   501.698'E  @ 14:21:07 UTC,  1410 m
    punt 5:  5053.866'N   522.127'E  @ 14:42:35 UTC,  1156 m
    Finish:  5046.639'N   456.635'E  @ 14:56:47 UTC,   254 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   77.1 km  49 @  59.1 km/h
    been 2:   78.7 km 228 @  75.0 km/h
    been 3:   65.8 km 162 @  68.9 km/h
    been 4:   55.0 km 342 @  88.0 km/h
    been 5:   39.4 km  37 @ 110.2 km/h
    been 6:   32.8 km 246 @ 138.6 km/h
Afgelegde afstand:                   348.9 km
Duur:                                04:31:48
Gemiddelde snelheid:                 77.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Starthoogte:                         465.0 m
Finishhoogte:                        254.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          211 m
Totale score afstand:                348.9 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5040.095'N   501.519'E = 160 14.0 km van vertrek
    tijd:    12:55:31 UTC
    alti:    1161 m
Finishpunt
    pos.:    5047.472'N   457.174'E = 339 0.7 km van vertrek
    tijd:    14:55:31 UTC
    alti:    123 m
Grootste afstand in 2 uur: 186.6 km
Beste snelheid in 2 uur:    93.3 km/h
Hoogteverlies:             1038 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 362.0 km  NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
    vertrek:                                 000.000'N   000.000'E
    start:   LA1-LASHAM START SOUTHEAST     5109.832'N   059.906'W
    punt 1:  OXS-OXFORD SOUTH               5143.499'N   114.488'W    64.7 km 345
    punt 2:  RUS-RUSHDEN                    5219.458'N   035.905'W    80.0 km  33
    punt 3:  PAP-PAPWORTH                   5215.394'N   007.392'W    33.3 km 103
    punt 4:  NPT-NEWPORT PAGNALL            5205.004'N   044.896'W    46.9 km 246
    punt 5:  HUN-HUNGERFORD                 5124.914'N   130.939'W    91.3 km 216
    punt 6:  LAB-LASHAM CONTROL WEST        5110.496'N   110.496'W    35.8 km 138
    finish:  ARP-AIRFIELD REFERENCE POINT   5111.200'N   101.917'W    10.1 km  82
    landing:                                 000.000'N   000.000'E

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:09:35 UTC
    einde: 14:59:11 UTC
    duur:  04:49:36

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     465 m @ 10:11:31 UTC
    hoog punt:    1665 m @ 13:37:39 UTC
    hoogtewinst:  1200 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 11:41:35  bearing 70.3
    Tweede punt: 13:20:07  bearing 146.7
    Totale hoek: 76.3

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Logger interval groter dan limiet van 10 s
Rekentijd 1929

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs