CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

21-08-2017 -- Wim AKKERMANS -- 2332,4 punten

Database gegevens:

Datum: 21-08-2017 Type proef: OP
Toestel: LS 8 Immatriculatie: D-3547
Handicapfactor: 108 Klasse: Standaard
Piloot: Wim AKKERMANS Club: KACK
Afstand: 503.8 km Score: 2332,4 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Startpunt Poppel omdat KBs radar uit was en TSA01B actief was.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

In contact with DM. Cleared to enter Gilze Ctr by Gilze Twr. TMZ Sq6101. In contact with Lange in G. On return TSA01B not active. Kb closed, confirmed by Brussels info.

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-08-21-LXV-66L-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 21-08-2017
Weerkaart: Weerkaart van 21-08-2017



IGC File gegevens:

Scoring versie: 17.05

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   21/08/2017
Piloot:         AKKERMANS WIM
Zweefvliegtuig: D-3547
Toestel type:   LS 8    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 66l
Logger file:    2017-08-21-LXV-66L-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBKH  Keiheuvel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5110.956'N   513.667'E
    tijd: 09:18:31 UTC
    alti: -53 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5112.121'N   511.066'E = 306 3.7 km van vertrek
    tijd: 09:22:06 UTC
    alti: 493 m
Landingspunt 
    pos.: 5110.818'N   513.098'E = 249 0.7 km van vertrek
    tijd: 17:05:33 UTC
    alti: -37 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 07:47:02
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5112.045'N   511.310'E  @ 09:22:28 UTC,   481 m
    punt 1:  5127.235'N   501.677'E  @ 09:55:20 UTC,   642 m
    punt 2:  5146.411'N   521.600'E  @ 10:23:39 UTC,   814 m
    punt 3:  5151.143'N   717.432'E  @ 12:13:51 UTC,   621 m
    punt 4:  5121.693'N   612.808'E  @ 13:33:33 UTC,  1214 m
    punt 5:  5146.796'N   717.209'E  @ 14:33:20 UTC,   886 m
    Finish:  5110.818'N   513.098'E  @ 17:05:33 UTC,   -37 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   30.3 km 338 @  55.3 km/h
    been 2:   42.3 km  33 @  89.7 km/h
    been 3:  133.4 km  85 @  72.6 km/h
    been 4:   92.5 km 234 @  69.6 km/h
    been 5:   87.8 km  57 @  88.1 km/h
    been 6:  158.4 km 246 @  62.4 km/h
Afgelegde afstand:                   544.7 km
Duur:                                07:43:05
Gemiddelde snelheid:                 70.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte:                         486.0 m
Finishhoogte:                        -37.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          523 m
Totale score afstand:                544.7 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5131.104'N   505.128'E = 345 38.7 km van vertrek
    tijd:    10:05:34 UTC
    alti:    728 m
Finishpunt
    pos.:    5150.538'N   712.052'E =  61 155.4 km van vertrek
    tijd:    12:05:34 UTC
    alti:    561 m
Grootste afstand in 2 uur: 161.4 km
Beste snelheid in 2 uur:    80.7 km/h
Hoogteverlies:             167 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 503.8 km  GELDIG
    vertrek:                000.000'N   000.000'E
    start:   POPPEL        5126.870'N   502.630'E
    punt 1:  MALDEN        5147.220'N   552.840'E    69.2 km  57
    punt 2:  DULMEN        5151.120'N   717.120'E    97.1 km  85
    punt 3:  VENLO AER     5121.750'N   612.950'E    92.0 km 234
    punt 4:  BORKENBERGE   5146.750'N   717.120'E    87.4 km  58
    finish:  KEIHEUVEL     5110.852'N   513.245'E   158.1 km 246
    landing:                000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   POPPEL        @ 09:56:41 UTC,   549 m
    punt 1:  MALDEN        @ 10:45:51 UTC,   709 m :   69.2 km   84.4 km/h
    punt 2:  DULMEN        @ 12:13:49 UTC,   621 m :   97.1 km   66.2 km/h
    punt 3:  VENLO AER     @ 13:33:31 UTC,  1206 m :   92.0 km   69.2 km/h
    punt 4:  BORKENBERGE   @ 14:33:19 UTC,   887 m :   87.4 km   87.7 km/h
    finish:  KEIHEUVEL     @ 17:05:22 UTC,   -37 m :  158.1 km   62.4 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand:        503.8 km
Duur van de proef:        07:08:41
Gemiddelde snelheid:      70.5 km/h
Start hoogte:             331 m
Hoogte passeren start:    549 m
Hoogte passeren finish:   -37 m
Hoogteverlies over proef: 368 m
Totale score afstand:     503.8 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:22:06 UTC
    einde: 17:05:33 UTC
    duur:  07:43:27

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     269 m @ 11:46:43 UTC
    hoog punt:    1508 m @ 15:05:50 UTC
    hoogtewinst:  1239 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 10:12:45  bearing 29.1
    Tweede punt: 13:28:21  bearing 66.5
    Totale hoek: 37.4

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9344

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs