CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

13-04-2017 -- Bart CLAES -- 195,8 punten

Database gegevens:

Datum: 13-04-2017 Type proef: OP
Toestel: G 103 Twin III/SL Immatriculatie: D-2470
Handicapfactor: 95 Klasse: Club
Piloot: Bart CLAES Club: KACK
Afstand: 37.2 km Score: 195,8 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot: CHRIS BIELEN
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

xpdr 7000 en kb atc 4500ft

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-04-13-NAV-926-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Piloot & Toestel incorrect in IGC file, effectief Bart Claes/Chris Bielen - D-2470 // Ken Gypen

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 13-04-2017
Weerkaart: Weerkaart van 13-04-2017



IGC File gegevens:

Scoring versie: 17.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   13/04/2017
Piloot:         BIELEN CHRISTIAAN
Zweefvliegtuig: D-4108
Toestel type:   DUO DISCUS    Klasse: 
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 926
Logger file:    2017-04-13-NAV-926-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBKH  Keiheuvel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5110.957'N   513.669'E
    tijd: 11:55:46 UTC
    alti: -1 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5109.887'N   513.204'E = 195 2.1 km van vertrek
    tijd: 11:58:56 UTC
    alti: 545 m
Landingspunt 
    pos.: 5123.897'N   458.394'E = 324 29.8 km van vertrek
    tijd: 13:38:33 UTC
    alti: -8 m
Afstand take-off tot landing: 29.8
Totale vluchtduur: 01:42:47
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
    Start :  5109.514'N   514.681'E  @ 12:03:12 UTC,   629 m
    punt 1:  5118.549'N   501.208'E  @ 13:00:54 UTC,  1223 m
    Finish:  5122.681'N   445.235'E  @ 13:19:37 UTC,   769 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   22.9 km 317 @  23.9 km/h
    been 2:   20.1 km 293 @  64.3 km/h
Afgelegde afstand:                   43.0 km
Duur:                                01:16:25
Gemiddelde snelheid:                 33.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 39.6 km
Starthoogte:                         534.0 m
Finishhoogte:                        769.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -235 m
Totale score afstand:                43.0 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5109.514'N   514.681'E = 156 2.9 km van vertrek
    tijd:    12:03:12 UTC
    alti:    629 m
Finishpunt
    pos.:    5122.681'N   445.235'E = 304 39.6 km van vertrek
    tijd:    13:19:37 UTC
    alti:    769 m
Grootste afstand in 2 uur: 43.0 km
Beste snelheid in 2 uur:    21.5 km/h
Hoogteverlies:             -140 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 77.1 km  GELDIG
    vertrek:                    000.000'N   000.000'E
    start:   BALEN KEIHEUVEL   5110.700'N   513.250'E
    punt 1:  POINT_1           5121.819'N   445.234'E    38.6 km 303
    finish:  BALEN KEIHEUVEL   5110.700'N   513.250'E    38.6 km 122
    landing:                    000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   BALEN KEIHEUVEL   @ 12:10:07 UTC,   588 m
    punt 1:  POINT_1           niet gerond
    afbreekpunt: 5122.568'N   445.358'E  @ 13:19:46 UTC, 751 m : 37.2 km 32.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        37.2 km
Duur van de proef:        01:09:39
Gemiddelde snelheid:      32.0 km/h
Start hoogte:             588 m
Hoogte passeren start:    588 m
Hoogteverlies over proef: -163 m
Totale score afstand:     37.2 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:58:56 UTC
    einde: 13:38:33 UTC
    duur:  01:39:37

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     386 m @ 12:12:53 UTC
    hoog punt:    1306 m @ 12:46:45 UTC
    hoogtewinst:   920 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 12:03:13  bearing 61.4
    Tweede punt: 13:19:37  bearing 19.4
    Totale hoek: -42.0

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 617

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs