CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

02-04-2017 -- Michiel DE BOCK -- 298,5 punten

Database gegevens:

Datum: 02-04-2017 Type proef: VV
Toestel: LS 4 Immatriculatie: D-3609
Handicapfactor: 104 Klasse: Standaard
Piloot: Michiel DE BOCK Club: KFC
Afstand: 77.6 km Score: 298,5 pt
Vertrekpunt: EBTY Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-04-02-FLA-S4R-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 02-04-2017
Weerkaart: Weerkaart van 02-04-2017



IGC File gegevens:

127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd

Scoring versie: 17.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   02/04/2017
Piloot:         MICHIEL DE BOCK
Zweefvliegtuig: D-3609
Toestel type:   LS 4    Klasse: STANDARD
Logger type:    Flarm  s/n: s4r
Logger file:    2017-04-02-FLA-S4R-01.IGC
Motor detectie: Geen

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBTY  Maubray        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5031.821'N   330.132'E
    tijd: 13:09:41 UTC
    alti: -23 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5031.821'N   330.132'E = 270 0.0 km van vertrek
    tijd: 13:09:41 UTC
    alti: -23 m
Landingspunt 
    pos.: 5031.871'N   329.920'E = 290 0.3 km van vertrek
    tijd: 14:58:39 UTC
    alti: -26 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 01:48:58

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
    Start :  5022.449'N   334.908'E  @ 13:33:47 UTC,  1089 m
    punt 1:  5033.274'N   336.104'E  @ 13:48:31 UTC,   792 m
    punt 2:  5043.088'N   325.914'E  @ 14:16:07 UTC,   665 m
    Finish:  5025.440'N   337.936'E  @ 14:47:19 UTC,  1031 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   20.1 km   4 @  81.9 km/h
    been 2:   21.8 km 327 @  47.4 km/h
    been 3:   35.7 km 157 @  68.6 km/h
Afgelegde afstand:                   77.6 km
Duur:                                01:13:32
Gemiddelde snelheid:                 63.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 18.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.0 km
Starthoogte:                         544.0 m
Finishhoogte:                        1031.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -487 m
Totale score afstand:                77.6 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5022.449'N   334.908'E = 162 18.3 km van vertrek
    tijd:    13:33:47 UTC
    alti:    1089 m
Finishpunt
    pos.:    5025.440'N   337.936'E = 142 15.0 km van vertrek
    tijd:    14:47:19 UTC
    alti:    1031 m
Grootste afstand in 2 uur: 77.6 km
Beste snelheid in 2 uur:    38.8 km/h
Hoogteverlies:             58 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 210.6 km  GELDIG
    vertrek:               000.000'N   000.000'E
    start:   10CALNEL     5031.600'N   331.722'E
    punt 1:  AMOUGISGLD   5044.367'N   329.167'E    23.9 km 353
    punt 2:  STQUENRGLD   4949.017'N   312.350'E   104.5 km 191
    finish:  10CALNEL     5031.600'N   331.722'E    82.2 km  16
    landing:               000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   10CALNEL     @ 13:42:47 UTC,  1103 m
    punt 1:  AMOUGISGLD   niet gerond
    afbreekpunt: 5042.683'N   327.313'E  @ 14:14:27 UTC, 669 m : 20.1 km 38.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        20.1 km
Duur van de proef:        00:31:40
Gemiddelde snelheid:      38.0 km/h
Start hoogte:             1103 m
Hoogte passeren start:    1103 m
Hoogteverlies over proef: 434 m
Totale score afstand:     20.1 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 13:13:43 UTC
    einde: 14:58:39 UTC
    duur:  01:44:56

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     544 m @ 13:13:43 UTC
    hoog punt:    1160 m @ 14:45:51 UTC
    hoogtewinst:   616 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:33:43  bearing 227.7
    Tweede punt: 14:16:11  bearing 255.0
    Totale hoek: 27.3

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 1134

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs