CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

21-07-2017 -- Jan VANTOMME -- 640,4 punten

Database gegevens:

Datum: 21-07-2017 Type proef: VV
Toestel: St. Libelle 17m Immatriculatie: D-2216
Handicapfactor: 100 Klasse: Open/Ren
Piloot: Jan VANTOMME Club: KAZM
Afstand: 160.1 km Score: 640,4 pt
Vertrekpunt: EBZR Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Wacht op validatie IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Zoersel sector open 4500' in schuifkens... stukjes NL transponder 7000

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-07-21-FLA-FWZ-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 21-07-2017
Weerkaart: Weerkaart van 21-07-2017



IGC File gegevens:

127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels

Scoring versie: 17.05

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   21/07/2017
Piloot:         VANTOMME JAN
Zweefvliegtuig: D-2216
Toestel type:   STD LIBELLE    Klasse: CLUB
Logger type:    Flarm  s/n: fwz
Logger file:    2017-07-21-FLA-FWZ-01.IGC
Motor detectie: Geen
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZR  Zoersel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°15.900'N   4°45.290'E
    tijd: 10:26:07 UTC
    alti: 0 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 51°15.900'N   4°45.290'E = -nan° 0.0 km van vertrek
    tijd: 10:26:07 UTC
    alti: 0 m
Landingspunt 
    pos.: 51°15.911'N   4°45.198'E = 281° 0.1 km van vertrek
    tijd: 14:19:19 UTC
    alti: 20 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:53:12

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
    Start :  51°14.069'N   4°43.838'E  @ 10:30:28 UTC,   455 m
    punt 1:  51°25.688'N   5°04.779'E  @ 11:18:53 UTC,   936 m
    punt 2:  51°29.238'N   4°44.105'E  @ 12:06:11 UTC,  1172 m
    punt 3:  51°14.024'N   5°10.054'E  @ 13:01:32 UTC,   858 m
    punt 4:  51°27.331'N   4°43.198'E  @ 13:57:25 UTC,  1209 m
    Finish:  51°15.654'N   4°44.658'E  @ 14:18:47 UTC,    94 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   32.5 km  48° @  40.3 km/h
    been 2:   24.8 km 286° @  31.5 km/h
    been 3:   41.3 km 133° @  44.7 km/h
    been 4:   39.8 km 309° @  42.7 km/h
    been 5:   21.7 km 176° @  61.0 km/h
Afgelegde afstand:                   160.1 km
Duur:                                03:48:19
Gemiddelde snelheid:                 42.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Starthoogte:                         464.0 m
Finishhoogte:                        94.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          370 m
Totale score afstand:                160.1 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°28.700'N   4°48.130'E =   8° 24.0 km van vertrek
    tijd:    12:12:40 UTC
    alti:    1119 m
Finishpunt
    pos.:    51°15.702'N   4°44.361'E = 251° 1.1 km van vertrek
    tijd:    14:12:40 UTC
    alti:    498 m
Grootste afstand in 2 uur: 98.6 km
Beste snelheid in 2 uur:    49.3 km/h
Hoogteverlies:             621 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 171.9 km  NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
    vertrek:               0°00.000'N   0°00.000'E
    start:   ZOERSEL      51°15.850'N   4°45.250'E
    punt 1:  POPPEL       51°26.870'N   5°02.630'E    28.7 km  44°
    punt 2:  BEERSE       51°19.150'N   4°47.917'E    22.3 km 230°
    punt 3:  MEER GRNS    51°29.240'N   4°44.200'E    19.2 km 347°
    punt 4:  DESSEL KNL   51°14.030'N   5°09.950'E    41.1 km 133°
    punt 5:  MEER AUTO    51°27.200'N   4°43.330'E    39.4 km 309°
    finish:  ZOERSEL      51°15.850'N   4°45.250'E    21.2 km 174°
    landing:               0°00.000'N   0°00.000'E

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:28:37 UTC
    einde: 14:19:19 UTC
    duur:  03:50:42

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     431 m @ 13:11:50 UTC
    hoog punt:    1359 m @ 13:38:57 UTC
    hoogtewinst:   928 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:01:35  bearing 52.0°
    Tweede punt: 13:57:20  bearing 14.8°
    Totale hoek: -37.2°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 1093

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs