CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

18-06-2017 -- Jan VERCAMMEN -- 1223,8 punten

Database gegevens:

Datum: 18-06-2017 Type proef: VV
Toestel: LS 4 Immatriculatie: D-0526
Handicapfactor: 104 Klasse: Standaard
Piloot: Jan VERCAMMEN Club: KAZM
Afstand: 318.2 km Score: 1223,8 pt
Vertrekpunt: EBZR Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Wacht op validatie IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Flarm file bevestiging van gedeclareerde vlucht op een niet IGC gekeurde logger wayteq 95

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-06-18-FLA-R3C-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 18-06-2017
Weerkaart: Weerkaart van 18-06-2017



IGC File gegevens:

127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 17.05

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   18/06/2017
Piloot:         WERNER VAN DEN BROECK
Zweefvliegtuig: D-1334
Toestel type:   G 103 TWIN II    Klasse: CLUB
Logger type:    Flarm  s/n: r3c
Logger file:    2017-06-18-FLA-R3C-01.IGC
Motor detectie: Geen
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZR  Zoersel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°15.898'N   4°45.287'E
    tijd: 10:10:11 UTC
    alti: -68 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 51°15.898'N   4°45.287'E = -nan° 0.0 km van vertrek
    tijd: 10:10:11 UTC
    alti: -68 m
Landingspunt 
    pos.: 51°16.266'N   4°45.971'E =  49° 1.0 km van vertrek
    tijd: 14:47:55 UTC
    alti: -49 m
Afstand take-off tot landing: 1.0
Totale vluchtduur: 04:37:44

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  51°16.819'N   4°44.753'E  @ 10:16:43 UTC,   772 m
    punt 1:  50°56.450'N   5°36.006'E  @ 11:29:59 UTC,  1141 m
    punt 2:  51°20.634'N   4°29.657'E  @ 12:39:23 UTC,   633 m
    punt 3:  51°20.422'N   4°50.346'E  @ 13:01:07 UTC,  1056 m
    punt 4:  50°58.073'N   5°23.114'E  @ 13:43:11 UTC,   859 m
    punt 5:  51°23.864'N   4°57.509'E  @ 14:34:11 UTC,  1256 m
    Finish:  51°15.824'N   4°44.470'E  @ 14:43:55 UTC,   629 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   70.7 km 122° @  57.9 km/h
    been 2:   89.4 km 301° @  77.3 km/h
    been 3:   24.0 km  91° @  66.3 km/h
    been 4:   56.4 km 137° @  80.4 km/h
    been 5:   56.4 km 328° @  66.3 km/h
    been 6:   21.3 km 225° @ 131.0 km/h
Afgelegde afstand:                   318.2 km
Duur:                                04:27:12
Gemiddelde snelheid:                 71.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte:                         454.0 m
Finishhoogte:                        629.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -175 m
Totale score afstand:                318.2 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°20.363'N   4°31.206'E = 297° 18.3 km van vertrek
    tijd:    12:44:19 UTC
    alti:    800 m
Finishpunt
    pos.:    51°15.824'N   4°44.470'E = 262° 1.0 km van vertrek
    tijd:    14:43:55 UTC
    alti:    629 m
Grootste afstand in 2 uur: 156.1 km
Beste snelheid in 2 uur:    78.1 km/h
Hoogteverlies:             171 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:13:47 UTC
    einde: 14:47:55 UTC
    duur:  04:34:08

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     454 m @ 10:13:47 UTC
    hoog punt:    1330 m @ 14:09:11 UTC
    hoogtewinst:   876 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 11:30:03  bearing 86.4°
    Tweede punt: 12:39:19  bearing 0.8°
    Totale hoek: -85.6°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 1836

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs