CHARRON.beta: Hall of fame - BNL VV klassement - BNL VVall klassement - BNL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

26-06-2017 -- Wim AKKERMANS -- 3496,3 punten

Database gegevens:

Datum: 26-06-2017 Type proef: OP
Toestel: LS 8 Immatriculatie: D-3547
Handicapfactor: 108 Klasse: Standaard
Piloot: Wim AKKERMANS Club: KACK
Afstand: 755.2 km Score: 3496,3 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

SQ7000-Gilze closed, entry clearance by DM. TMZ- SQ6101 and SQ6104. Glidersector clearance by Lange. KB closed on return, clearance by Brussel

Blog/fotos:
Igc-file: 2017-06-26-LXV-66L-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 26-06-2017
Weerkaart: Weerkaart van 26-06-2017



IGC File gegevens:

Scoring versie: 17.05

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   26/06/2017
Piloot:         AKKERMANS WIM
Zweefvliegtuig: D-3547
Toestel type:   LS 8    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 66l
Logger file:    2017-06-26-LXV-66L-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBKH  Keiheuvel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 5110.949'N   513.691'E
    tijd: 07:41:36 UTC
    alti: 31 m
Ontkoppelpunt of einde motor testloop
    pos.: 5117.756'N   505.734'E = 324 15.6 km van vertrek
    tijd: 07:50:11 UTC
    alti: 1265 m
Landingspunt 
    pos.: 5110.796'N   513.043'E = 249 0.8 km van vertrek
    tijd: 17:40:58 UTC
    alti: 42 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 09:59:22
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  5123.344'N   457.881'E  @ 08:01:01 UTC,   709 m
    punt 1:  5217.380'N   711.725'E  @ 10:22:19 UTC,   810 m
    punt 2:  5147.105'N   552.756'E  @ 11:32:02 UTC,   815 m
    punt 3:  5218.374'N   711.368'E  @ 12:40:16 UTC,  1492 m
    punt 4:  5141.016'N   605.084'E  @ 13:55:18 UTC,  1293 m
    punt 5:  5154.327'N   724.699'E  @ 15:01:04 UTC,  1433 m
    Finish:  5110.562'N   511.232'E  @ 17:37:47 UTC,   376 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:  183.5 km  56 @  77.9 km/h
    been 2:  106.3 km 239 @  91.5 km/h
    been 3:  107.0 km  57 @  94.1 km/h
    been 4:  102.7 km 228 @  82.2 km/h
    been 5:   94.8 km  74 @  86.5 km/h
    been 6:  174.4 km 243 @  66.8 km/h
Afgelegde afstand:                   768.7 km
Duur:                                09:36:46
Gemiddelde snelheid:                 80.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 29.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.0 km
Starthoogte:                         701.0 m
Finishhoogte:                        376.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          325 m
Totale score afstand:                768.7 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    5152.413'N   544.593'E =  25 84.8 km van vertrek
    tijd:    09:18:51 UTC
    alti:    953 m
Finishpunt
    pos.:    5152.798'N   605.150'E =  37 97.8 km van vertrek
    tijd:    11:18:51 UTC
    alti:    1068 m
Grootste afstand in 2 uur: 198.5 km
Beste snelheid in 2 uur:    99.2 km/h
Hoogteverlies:             -115 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 755.2 km  GELDIG
    vertrek:                  000.000'N   000.000'E
    start:   WEELDE AERO     5124.050'N   458.130'E
    punt 1:  BAD BENTHEIN    5218.340'N   709.520'E   181.4 km  55
    punt 2:  MALDEN          5147.220'N   552.840'E   105.0 km 237
    punt 3:  BAD BENTHEIN    5218.340'N   709.520'E   105.0 km  56
    punt 4:  ASPERDEN-GOCH   5141.460'N   606.430'E    99.5 km 227
    punt 5:  NOTTULN         5154.400'N   724.330'E    92.7 km  74
    finish:  KEIHEUVEL       5110.852'N   513.245'E   171.7 km 243
    landing:                  000.000'N   000.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   WEELDE AERO     @ 08:01:11 UTC,   696 m
    punt 1:  BAD BENTHEIN    @ 10:21:09 UTC,   855 m :  181.4 km   77.8 km/h
    punt 2:  MALDEN          @ 11:31:59 UTC,   815 m :  105.0 km   88.9 km/h
    punt 3:  BAD BENTHEIN    @ 12:40:18 UTC,  1494 m :  105.0 km   92.2 km/h
    punt 4:  ASPERDEN-GOCH   @ 13:55:11 UTC,  1303 m :   99.5 km   79.7 km/h
    punt 5:  NOTTULN         @ 15:00:11 UTC,  1348 m :   92.7 km   85.6 km/h
    finish:  KEIHEUVEL       @ 17:36:16 UTC,   395 m :  171.7 km   66.0 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand:        755.2 km
Duur van de proef:        09:35:05
Gemiddelde snelheid:      78.8 km/h
Start hoogte:             696 m
Hoogte passeren start:    696 m
Hoogte passeren finish:   395 m
Hoogteverlies over proef: 301 m
Totale score afstand:     755.2 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 07:50:11 UTC
    einde: 17:40:58 UTC
    duur:  09:50:47

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     340 m @ 08:24:29 UTC
    hoog punt:    1734 m @ 12:51:53 UTC
    hoogtewinst:  1394 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 08:24:49  bearing 30.3
    Tweede punt: 16:57:21  bearing 64.0
    Totale hoek: 33.7

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6133

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2017 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs