Samenaankoop Flarm?

Al uw opmerkingen over loggers en zweefvlieg-software.

Samenaankoop Flarm?

Berichtdoor jvdputte » ma 01 feb 2010 19:13

Hallo,

Zijn er nog mensen/clubs geïnteresseerd in een samenaankoop van Flarm? In onze club zijn er een 5tal nodig.

Joris (VZP)
jvdputte

Re: Samenaankoop Flarm?

Berichtdoor Noël De Corte » ma 22 feb 2010 19:56

Joris,

wat is de afsluitdatum om zich aan te sluiten voor de samenaankoop? Als deze nog open is, dan ben ik wellicht alsnog geïnteresseerd.

Noël De Corte

noel.de.corte@telenet.be
Noël De Corte

Berichtdoor Hartmut » di 23 feb 2010 13:55

Voor zover ik weet geeft de Liga nog altijd een renteloze lening op 5 jaar aan de clubs, voor aankoop van Flarm (voor privé aankopen geldt dit niet). Dit staat volledig los van samenaankoop. Samenaankoop is enkel nuttig om aan grotere aantallen te geraken, om eventueel bij de leverancier een korting(kje) te kunnen bedingen. Maar dat houdt weer in dat iedereen geïnteresseerd moet zijn in hetzelfde type Flarm van dezelfde fabrikant. Goed om weten: er bestaat tegenwoordig nogal wat keuze... wat betreft fabrikant (Flarm, LX, ...), al dan niet met logger functie, opbouw of inbouw, soort antenne, soort display, enz.
Hartmut

Berichtdoor jvdputte » di 23 feb 2010 20:24

Bij deze melding dat de bestelling geplaatst is bij Gliderpilotshop (AVI-benelux) en er dus geen bijkomende bestellingen meer mogelijk zijn (toch niet via deze groepsbestelling).

Ik ben inderdaad op de hoogte van de lening van de LVZC. Voor de volledigheid: deze is beperkt tot 700eu/toestel.

Mvg,
Joris Vanderputten
jvdputte

Keer terug naar Loggers en software